Newseria
Aktualna oferta pracy

Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie i rozwój współpracy z klientami
  • przygotowywanie ofert reklamowych, sponsoringowych, akcji cross mediowych
  • opieka nad wyznaczoną branżą lub wyznaczonymi klientami, agencjami, domami mediowymi
  • negocjowanie kontraktów, umów
  • współpraca z redakcją
  • prowadzenie kalendarza wydarzeń
  • planowanie i kontrola budżetu
  • obsługa procesów przetargowych klientów
  • przygotowanie i koordynacja konferencji prasowych
  • realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych

 

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach accounckich: account executive, account manager, project manager
  • dobra znajomość rynku mediów
  • umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
  • samodzielność w organizacji czasu pracy i powierzonych zadań
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • odporność na stres i presję czasu
  • zaangażowanie i kreatywność
  • mile widziane doświadczenia wyniesione z mediów elektronicznych
  • posługiwanie się językiem angielskim umożliwiającym swobodną konwersację, pisanie oraz prowadzenie prezentacji
  • doświadczenie w pracy związanej z procedurami przetargowymi
  • doświadczenia w organizacji konferencji prasowych, wydarzeń dla mediów będzie dodatkowym atutem

 

Tryb pracy: stacjonarna
Miejsce pracy: siedziba firmy - Warszawa, Praga Południe, ul. Grochowska 306
Poziom stanowiska: specjalista
Rodzaj umowy: umowa o pracę / kontrakt B2B / umowa na zastępstwo
Wymiar pracy: pełen etat

 

Aplikacje prosimy kierować na: praca|newseria.pl| |praca|newseria.pl

 

Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych  w celu rekrutacji przez Newseria Sp. z o.o., ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa, które przekazuję dobrowolnie zastrzegając sobie prawo ich sprawdzania i poprawiania.

Pełna treść klauzuli RODO

 


Newseria Agencja Informacyjna

 

Agencja informacyjna Newseria jest największą prywatna agencją prasową w Polsce, która dostarcza dla mediów multimedialne treści w postaci: wideo, audio, depesz, zdjęć, transkrypcji wypowiedzi.

Współpracuje ona ze stacjami telewizyjnymi i radiowymi, prasą oraz portalami internetowymi.

Newseria prowadzi trzy wyspecjalizowane serwisy informacyjne: gospodarczy – Newseria Biznes, technologiczny i naukowy – Newseria Innowacje oraz lifestylowy – Newseria Lifestyle.

Rozmówcami redakcji agencji informacyjnej Newseria są najważniejsze osoby w państwie, w tym politycy, prezesi instytucji państwowych i firm, analitycy, eksperci rynku oraz przedstawiciele świata kultury.