Specjalista / Specjalistka ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie i rozwój współpracy z klientami
- przygotowywanie ofert reklamowych, sponsoringowych, akcji cross mediowych
- opieka nad wyznaczoną branżą lub wyznaczonymi klientami, agencjami, domami mediowymi
- negocjowanie kontraktów, umów
- współpraca z redakcją
- prowadzenie kalendarza wydarzeń
- planowanie i kontrola budżetu
- obsługa procesów przetargowych klientów
- przygotowanie i koordynacja konferencji prasowych
- realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych
Nasze oczekiwania:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach accounckich: account executive, account manager, project manager
- dobra znajomość rynku mediów
- umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
- samodzielność w organizacji czasu pracy i powierzonych zadań
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- odporność na stres i presję czasu
- zaangażowanie i kreatywność
- mile widziane doświadczenia wyniesione z mediów elektronicznych
- posługiwanie się językiem angielskim umożliwiającym swobodną konwersację, pisanie oraz prowadzenie prezentacji
- doświadczenie w pracy związanej z procedurami przetargowymi
- doświadczenia w organizacji konferencji prasowych, wydarzeń dla mediów będzie dodatkowym atutem
Tryb pracy: stacjonarna
Miejsce pracy: siedziba firmy - Warszawa, Praga Południe, ul. Grochowska 306
Poziom stanowiska: specjalista
Rodzaj umowy: umowa o pracę / kontrakt B2B / umowa na zastępstwo
Wymiar pracy: pełen etat
Aplikacje prosimy kierować na: praca|newseria.pl| |praca|newseria.pl
Do aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie: Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji przez Newseria Sp. z o.o., ul. Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa, które przekazuję dobrowolnie zastrzegając sobie prawo ich sprawdzania i poprawiania.
Agencja informacyjna Newseria jest największą prywatna agencją prasową w Polsce, która dostarcza dla mediów multimedialne treści w postaci: wideo, audio, depesz, zdjęć, transkrypcji wypowiedzi. Współpracuje ona ze stacjami telewizyjnymi i radiowymi, prasą oraz portalami internetowymi. Newseria prowadzi trzy wyspecjalizowane serwisy informacyjne: gospodarczy – Newseria Biznes, technologiczny i naukowy – Newseria Innowacje oraz lifestylowy – Newseria Lifestyle. Rozmówcami redakcji agencji informacyjnej Newseria są najważniejsze osoby w państwie, w tym politycy, prezesi instytucji państwowych i firm, analitycy, eksperci rynku oraz przedstawiciele świata kultury. |