Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR.
Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR. Jego bogate doświadczenie zdobyte w różnych branżach będzie cenne w procesie planowania i implementacji strategii finansowej Grupy.
Nowy Dyrektor Finansowy wesprze decyzyjnie Zarząd Grupy INFOR, realizując szereg zadań. Ciepłucha będzie odpowiedzialny za wdrożenie narzędzia nowoczesnego controllingu oraz planowanie i realizację celów finansowych wynikających ze strategii rozwoju Grupy. Wieloletnie doświadczenie wykorzysta też w zarządzaniu rentownością i kapitałem obrotowym lidera w dostarczaniu profesjonalnych treści o tematyce prawno-gospodarczej.
– W ostatnich miesiącach notujemy rekordowe wyniki jeśli chodzi o poziom czytelnictwa tytułów wydawanych przez Grupę INFOR. Tylko w czerwcu nasze cztery portale internetowe osiągnęły łącznie niemal 78 mln wyświetleń. Rozwijamy nowe, autorskie formaty wideo, dostosowując się do bieżących trendów i oczekiwań odbiorców. Wszystko to otwiera przed nami nowe wyzwania, również w obszarze w realizacji strategii finansowej. Jestem pewna, że przekrojowe doświadczenie Radosława Ciepłuchy zagwarantuje najwyższą jakość zarządzania zgodną ze standardami działań w całej Grupie INFOR – mówi Marzena Nikiel członkini Zarządu INFOR S.A.
Radosław Ciepłucha w przeszłości budował wartość funduszów private equity, współpracując z Kulczyk Holding i Innova Capital. Posiada doświadczenie w rozwoju i restrukturyzacji spółek produkcyjnych, TSL, a także branży retail. Ciepłucha uczestniczył też w projektach M&A oraz obsługiwał spółki notowane na GPW.
Nowy Dyrektor Finansowy Grupy INFOR ma również doświadczenie w IT i nowoczesnej technologii stosowanej w pionie finansowym, zdobyte podczas kilkuletniej pracy przy strategicznych projektach informatycznych realizowanych w Ministerstwie Finansów.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Edukacja
Wiedza Polaków o gospodarce i finansach niewystarczająca. To może się przekładać na błędne decyzje inwestycyjne

Przykłady kredytów frankowych czy Amber Gold pokazują, że w społeczeństwie brakuje rozumienia mechanizmów rządzących gospodarką i finansami. Pod względem wiedzy ekonomicznej Polacy sami siebie oceniają na trójkę, najgorzej w zakresie cyberbezpieczeństwa i inwestowania. Zdaniem ekspertów ekonomii zarządzania finansami i inwestowania warto uczyć już w szkole, choć nie w formule osobnego przedmiotu. Jednak pogłębianie wiedzy ekonomicznej potrzebne jest także wśród starszych grup społecznych.
Prawo
Zaufanie do UE deklaruje 58 proc. Polaków. Większość Europejczyków postrzega ją jako stabilne miejsce na tle niespokojnego świata

– Nasze członkostwo we Wspólnocie działa stabilizująco na polski system prawny – oceniają przedstawiciele Team Europe przy Przedstawicielstwie Komisji Europejskiej w Polsce. I dodają, że nie jest jednak tak, że prawo UE jest narzucane państwom członkowskim, które przecież uczestniczą w jego tworzeniu. Odsetek osób, które deklarują zaufanie do Unii, utrzymuje się w Polsce wyżej niż średnio w UE, jednak widać też coraz więcej opinii o zagrożeniu dla krajowej suwerenności.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.