News powiązane z Ghelamco

2017-01-27 | 06:40
Infrastruktura
Rynek biur w Warszawie czekają dwa lata dynamicznego wzrostu. W budowie ponad 650 tys. mkw. powierzchni News powiązane z Ghelamco

Rynek biur w Warszawie czekają dwa lata dynamicznego wzrostu. W budowie ponad 650 tys. mkw. powierzchni

Około 1,4 mld euro wyniosła wartość transakcji na rynku nieruchomości biurowych w ciągu trzech kwartałów 2016 roku. Największym rynkiem pozostaje Warszawa, w której w całym roku przybyło ponad 400 tys. mkw. powierzchni, najwięcej od 2000 roku – wynika z danych JLL. Stołeczny rynek notuje także rekordowy popyt na nowe biura. Firma Maxon prognozuje, że w kolejnych dwóch latach Warszawę czekają dalsze dynamiczne wzrosty. Przybędzie ponad 0,5 mln mkw. nowej powierzchni.
więcej
2016-12-20 | 06:50
Handel
Belgijskie firmy zainteresowane polskim rynkiem nieruchomości. Warszawa jest atrakcyjna także dla przedsiębiorstw z sektora finansowego

Belgijskie firmy zainteresowane polskim rynkiem nieruchomości. Warszawa jest atrakcyjna także dla przedsiębiorstw z sektora finansowego

Po sześciu miesiącach roku wartość wymiany gospodarczej między Polską a Belgią wyniosła prawie 19 mld zł. W zestawieniu rynków eksportowych kraj ten zajmuje trzynaste miejsce, w imporcie – dziewiąte. Na belgijskim rynku największe szanse mają firmy produkcyjne oraz z sektora żywności. Z kolei dla firm belgijskich bardzo atrakcyjny jest krajowy rynek nieruchomości. Zdaniem przedstawicieli Belgijskiej Izby Gospodarczej będzie on zyskiwał jeszcze bardziej, bo do Polski przenosi się coraz więcej firm.
więcej
2015-11-24 | 08:05
Inwestycje
Belgijskie firmy chcą inwestować na polskim rynku. Najbardziej aktywne są na rynku nieruchomości

Belgijskie firmy chcą inwestować na polskim rynku. Najbardziej aktywne są na rynku nieruchomości

Już nie tylko korporacje, lecz także małe i średnie firmy z Belgii są zainteresowane inwestowaniem w Polsce. Według Belgijskiej Izby Gospodarczej tamtejsi przedsiębiorcy cenią sobie w Polsce duży, dynamiczny rynek i jej znakomite położenie z łatwym dostępem do pozostałych rynków Europy Środkowej i Wschodniej.
więcej
2013-09-30 | 06:35
Nieruchomości
Budownictwo ekologiczne w Polsce staje się standardem, choć najemcy nie chcą płacić więcej.

Budownictwo ekologiczne w Polsce staje się standardem, choć najemcy nie chcą płacić więcej.

Pomimo coraz większego znaczenia ekologicznych technologii w budownictwie, do powstania całkowicie samowystarczalnych energetycznie budynków jeszcze długa droga. Przeszkodą jest m.in. to, że najemcy na razie nie są skłonni płacić wyższych czynszów za lokale w budynkach z certyfikatami ekologicznymi. Eksperci jednak przewidują, że będzie się to zmieniać i coraz więcej deweloperów zdecyduje się na tzw. zrównoważone budownictwo.
więcej

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Bezpłatne materiały wideo, audio, zdjęcia oraz artykuły

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Usługi

Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii

Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.

Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i Innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.