Komunikaty PR

Targi 'Kulinarnie z AB Frost' w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym

2024-10-31  |  08:53
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

2 października w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym odbyło się wydarzenie, które przyciągnęło uwagę branży gastronomicznej – „Kulinarnie z AB Frost”. Ponad 30 wystawców i ekspertów kulinarnych zaprezentowało najnowsze trendy oraz produkty, oferując uczestnikom niepowtarzalną okazję do wymiany doświadczeń i odkrywania inspiracji na przyszłe kulinarne projekty. Hotel 500, znany z doskonałych warunków konferencyjnych, stał się idealnym tłem dla tego pełnego smaków i wiedzy spotkania.

Wydarzenie przyciągnęło szefów kuchni, restauratorów oraz kucharzy z całego kraju, którzy mieli okazję nie tylko do degustacji najnowszych produktów gastronomicznych, ale także do udziału w pokazach live cooking. Prezentacje przygotowane przez czołowych producentów, takich jak Nestle, Unilever, czy Aviko, pozwoliły uczestnikom na bieżąco obserwować, jak wykorzystywać te produkty w kuchni.

Kulinarne inspiracje w Hotelu 500

Harmonogram wydarzenia, z licznymi pokazami kulinarnymi, debatami oraz loterią, sprawił, że goście mogli spędzić cały dzień w atmosferze pełnej inspiracji i kulinarnych doznań. Kulminacyjnym punktem spotkania były debaty z ekspertami branży spożywczej, które umożliwiły wymianę doświadczeń i spojrzeń na rozwój sektora gastronomicznego.

Hotel 500 w Tarnowie Podgórnym, dzięki swojemu dogodnemu położeniu oraz doskonałemu zapleczu technicznemu, zapewnił uczestnikom komfortowe warunki do nauki i wymiany doświadczeń. Organizatorzy zadbali, aby zarówno przestrzeń wystawiennicza, jak i strefa pokazów kulinarnych były przygotowane na najwyższym poziomie, co pozwoliło gościom skupić się w pełni na chłonięciu nowych trendów i smaków.

– Organizacja wydarzenia „Kulinarnie z AB Frost” w naszym hotelu to nie tylko okazja do współpracy z branżą gastronomiczną, ale również dowód na to, że Hotel 500 doskonale sprawdza się jako miejsce szkoleń, konferencji, targów i spotkań biznesowych. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić gościom dostęp do najlepszej jakości wyposażenia i sprzętu. Nasze Centrum Konferencyjne, sala bankietowa, restauracyjna oraz piękny ogród tworzą przestrzeń idealną do organizacji tego typu przedsięwzięć. Cieszymy się, że mogliśmy gościć tak wielu pasjonatów kulinariów i specjalistów z branży – mówi Anna Operacz, Dyrektor Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym, należącym do Grupy J.W. Construction. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

Firma

Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.