Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR.
Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR. Jego bogate doświadczenie zdobyte w różnych branżach będzie cenne w procesie planowania i implementacji strategii finansowej Grupy.
Nowy Dyrektor Finansowy wesprze decyzyjnie Zarząd Grupy INFOR, realizując szereg zadań. Ciepłucha będzie odpowiedzialny za wdrożenie narzędzia nowoczesnego controllingu oraz planowanie i realizację celów finansowych wynikających ze strategii rozwoju Grupy. Wieloletnie doświadczenie wykorzysta też w zarządzaniu rentownością i kapitałem obrotowym lidera w dostarczaniu profesjonalnych treści o tematyce prawno-gospodarczej.
– W ostatnich miesiącach notujemy rekordowe wyniki jeśli chodzi o poziom czytelnictwa tytułów wydawanych przez Grupę INFOR. Tylko w czerwcu nasze cztery portale internetowe osiągnęły łącznie niemal 78 mln wyświetleń. Rozwijamy nowe, autorskie formaty wideo, dostosowując się do bieżących trendów i oczekiwań odbiorców. Wszystko to otwiera przed nami nowe wyzwania, również w obszarze w realizacji strategii finansowej. Jestem pewna, że przekrojowe doświadczenie Radosława Ciepłuchy zagwarantuje najwyższą jakość zarządzania zgodną ze standardami działań w całej Grupie INFOR – mówi Marzena Nikiel członkini Zarządu INFOR S.A.
Radosław Ciepłucha w przeszłości budował wartość funduszów private equity, współpracując z Kulczyk Holding i Innova Capital. Posiada doświadczenie w rozwoju i restrukturyzacji spółek produkcyjnych, TSL, a także branży retail. Ciepłucha uczestniczył też w projektach M&A oraz obsługiwał spółki notowane na GPW.
Nowy Dyrektor Finansowy Grupy INFOR ma również doświadczenie w IT i nowoczesnej technologii stosowanej w pionie finansowym, zdobyte podczas kilkuletniej pracy przy strategicznych projektach informatycznych realizowanych w Ministerstwie Finansów.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku
Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.