Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR.
Radosław Ciepłucha został nowym Dyrektorem Finansowym Grupy INFOR. Jego bogate doświadczenie zdobyte w różnych branżach będzie cenne w procesie planowania i implementacji strategii finansowej Grupy.
Nowy Dyrektor Finansowy wesprze decyzyjnie Zarząd Grupy INFOR, realizując szereg zadań. Ciepłucha będzie odpowiedzialny za wdrożenie narzędzia nowoczesnego controllingu oraz planowanie i realizację celów finansowych wynikających ze strategii rozwoju Grupy. Wieloletnie doświadczenie wykorzysta też w zarządzaniu rentownością i kapitałem obrotowym lidera w dostarczaniu profesjonalnych treści o tematyce prawno-gospodarczej.
– W ostatnich miesiącach notujemy rekordowe wyniki jeśli chodzi o poziom czytelnictwa tytułów wydawanych przez Grupę INFOR. Tylko w czerwcu nasze cztery portale internetowe osiągnęły łącznie niemal 78 mln wyświetleń. Rozwijamy nowe, autorskie formaty wideo, dostosowując się do bieżących trendów i oczekiwań odbiorców. Wszystko to otwiera przed nami nowe wyzwania, również w obszarze w realizacji strategii finansowej. Jestem pewna, że przekrojowe doświadczenie Radosława Ciepłuchy zagwarantuje najwyższą jakość zarządzania zgodną ze standardami działań w całej Grupie INFOR – mówi Marzena Nikiel członkini Zarządu INFOR S.A.
Radosław Ciepłucha w przeszłości budował wartość funduszów private equity, współpracując z Kulczyk Holding i Innova Capital. Posiada doświadczenie w rozwoju i restrukturyzacji spółek produkcyjnych, TSL, a także branży retail. Ciepłucha uczestniczył też w projektach M&A oraz obsługiwał spółki notowane na GPW.
Nowy Dyrektor Finansowy Grupy INFOR ma również doświadczenie w IT i nowoczesnej technologii stosowanej w pionie finansowym, zdobyte podczas kilkuletniej pracy przy strategicznych projektach informatycznych realizowanych w Ministerstwie Finansów.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Polityka
J. Scheuring-Wielgus: Napięcia geopolityczne wymagają silniejszego zjednoczenia państw Europy. To lekcja z II wojny światowej

Parlament Europejski podczas specjalnej sesji w Strasburgu uczcił 80. rocznicę zakończenia II wojny światowej. – Jesteśmy zdeterminowani, by stanąć razem i powiedzieć jasno i stanowczo: nigdy więcej – podkreśliła przewodnicząca PE Roberta Metsola. Zarówno kombatanci, których obecność uświetniła uroczystość, jak i europosłowie podkreślali, że projekt utworzenia europejskiej wspólnoty był odpowiedzią na ówczesne zagrożenia dla pokoju, o który nieustannie trzeba wspólnie dbać.
Ochrona środowiska
Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO

Rozwój budownictwa modułowego jest coraz bardziej zauważalny w inwestycjach samorządowych. Wpływa na to przede wszystkim szybsze tempo prowadzonych prac w porównaniu z tymi, w których wykorzystywane są tradycyjne technologie budowlane. Istotną kwestią jest również spełnianie warunków środowiskowych, w tym wysoka efektywność energetyczna budynków, która ma wpływ na możliwość uzyskania dofinansowania z Krajowego Planu Odbudowy. Samorządowcy mają już niewiele czasu na finalizację dotowanych inwestycji. Termin upływa 31 sierpnia 2026 roku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.