Nowa twarz w DGP INFOR. Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy
Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online. Głównym zadaniem Marcina Ośmiałowskiego będzie realizacja celów budżetowych Centrum Reklamy. Nowa twarz w DGP INFOR będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem reklamy i nadzorowanie bieżących projektów w tym m.in. optymalizację współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Ośmiałowski będzie także zaangażowany w poszerzanie oferty Centrum Reklamy DGP INFOR i pozyskiwanie nowych handlowców.
Marcin Ośmiałowski pracuje w branży od ponad 25 lat. W tym czasie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za reklamę w największych polskich mediach i wydawnictwach. Przez ostatnie 6 lat nowy zastępca dyrektora Centrum Reklamy DGP INFOR zarządzał wspólnie z Karolem Skorupskim Agencją Reklamy Polskiego Radia.
Ośmiałowski doświadczenie zdobywał też jako dyrektor sprzedaży agencyjnej w Grupie Allegro i GG Network oraz szef biura reklamy w „Pulsie Biznesu” czy też dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych wydawnictwa Ringier Axel Springer. Na koncie ma też pracę dla Fratrii, RTL7 i Agory.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Branża budowlana przygotowuje się na boom w inwestycjach infrastrukturalnych. Wyzwaniem może być dostęp do kadr i materiałów
W najbliższych miesiącach mogą ruszyć duże inwestycje publiczne w drogownictwie, kolei, energetyce i obronności. To efekt aktywizacji KPO i przesunięcia części środków z komponentu klimatyczno-energetycznego do tzw. Funduszu Bezpieczeństwa i Obronności. Dla branży wyzwaniem będzie nie tylko dostęp do materiałów i ich sprawne dostawy, ale także kwestie kadrowe, które już dziś sprawiają problemy w realizacji zadań.
Handel
Kończy się 90-dniowe moratorium na cła nałożone przez Donalda Trumpa. Negocjacje UE–USA na razie bez porozumienia

9 lipca wygasa 90-dniowy okres zawieszenia wprowadzonych przez amerykańskiego prezydenta ceł na towary z kilkudziesięciu krajów. Polscy europosłowie z przeciwstawnych partii politycznych zgodnie twierdzą, że cła są niekorzystne dla wszystkich gospodarek i bardzo istotną kwestią jest to, żeby kontynuować negocjacje. Przedstawiciel PiS-u sugeruje mediację prezydenta elekta, reprezentant PO nie traci nadziei, że rozmowy kiedyś doprowadzą do obustronnej rezygnacji z ceł.
Prawo
Firmy czekają na ostateczne przepisy dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur. Mają być gotowe w wakacje

Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 roku. Ministerstwo Finansów opublikowało szczegółową dokumentację techniczną, jednak przepisy określające funkcjonowanie systemu KSeF są na razie na etapie prac w Sejmie. Wprowadzenie nowego systemu oznacza rewolucję w obiegu dokumentów, a dla firm – spore wyzwanie w przygotowaniu do zmian. „Barometr nastrojów polskich księgowych 2025” wskazuje, że KSeF budzi wśród nich najwięcej obaw, przede wszystkim ze względu na chaos organizacyjny i brak jasnych przepisów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.