Nowa twarz w DGP INFOR. Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy
Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online. Głównym zadaniem Marcina Ośmiałowskiego będzie realizacja celów budżetowych Centrum Reklamy. Nowa twarz w DGP INFOR będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem reklamy i nadzorowanie bieżących projektów w tym m.in. optymalizację współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Ośmiałowski będzie także zaangażowany w poszerzanie oferty Centrum Reklamy DGP INFOR i pozyskiwanie nowych handlowców.
Marcin Ośmiałowski pracuje w branży od ponad 25 lat. W tym czasie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za reklamę w największych polskich mediach i wydawnictwach. Przez ostatnie 6 lat nowy zastępca dyrektora Centrum Reklamy DGP INFOR zarządzał wspólnie z Karolem Skorupskim Agencją Reklamy Polskiego Radia.
Ośmiałowski doświadczenie zdobywał też jako dyrektor sprzedaży agencyjnej w Grupie Allegro i GG Network oraz szef biura reklamy w „Pulsie Biznesu” czy też dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych wydawnictwa Ringier Axel Springer. Na koncie ma też pracę dla Fratrii, RTL7 i Agory.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji
Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Handel
Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.