Nowa twarz w DGP INFOR. Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy
Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online. Głównym zadaniem Marcina Ośmiałowskiego będzie realizacja celów budżetowych Centrum Reklamy. Nowa twarz w DGP INFOR będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem reklamy i nadzorowanie bieżących projektów w tym m.in. optymalizację współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Ośmiałowski będzie także zaangażowany w poszerzanie oferty Centrum Reklamy DGP INFOR i pozyskiwanie nowych handlowców.
Marcin Ośmiałowski pracuje w branży od ponad 25 lat. W tym czasie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za reklamę w największych polskich mediach i wydawnictwach. Przez ostatnie 6 lat nowy zastępca dyrektora Centrum Reklamy DGP INFOR zarządzał wspólnie z Karolem Skorupskim Agencją Reklamy Polskiego Radia.
Ośmiałowski doświadczenie zdobywał też jako dyrektor sprzedaży agencyjnej w Grupie Allegro i GG Network oraz szef biura reklamy w „Pulsie Biznesu” czy też dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych wydawnictwa Ringier Axel Springer. Na koncie ma też pracę dla Fratrii, RTL7 i Agory.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Grupa PGE wciąż zwiększa wydatki na inwestycje. Po raz pierwszy przekroczyły 4,5 mld zł
W pierwszych sześciu miesiącach br. wydatki inwestycyjne PGE zwiększyły się do poziomu 4,64 mld zł wobec 3,95 mld zł w analogicznym okresie rok wcześniej. Spółka podkreśla, że jest to odpowiedź na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku energetycznym i konieczność adaptacji do nowych realiów regulacyjnych. – Nasze najważniejsze inwestycje w drugiej połowie tego roku to zamknięcie finansowania największej, wielkoskalowej morskiej farmy wiatrowej Baltica 2 oraz finalizacja inwestycji w naszym segmencie gazowym – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Transport
M. Lasek: Z rozwojem cargo nie ma co czekać na nowe lotnisko centralne. Zachęty podatkowe mogłyby pomóc
– Istniejąca sieć lotnisk ma duży potencjał dla rozwoju lotniczego cargo – ocenia Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. budowy CPK. Jego zdaniem świetne możliwości mają dziś m.in. porty lotnicze w Katowicach i Łodzi, nie ma więc co czekać z rozwijaniem cargo na powstanie nowego centralnego lotniska w Baranowie. Wśród działań, które trzeba podjąć, ekspert wymienia m.in. rozbudowę floty cargo w LOT, zachęty podatkowe wpływające na opłacalność transportu lotniczego i usprawnienie systemu odpraw cargo.
Ochrona środowiska
Przez betonozę miasta coraz częściej zmagają się ze skutkami powodzi błyskawicznych. Rozwiązaniem jest zwiększanie terenów zielonych
W ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat średnia temperatura w Polsce wzrosła o 2°C. Każda kolejna dekada jest cieplejsza od poprzedniej, a zmianom tym towarzyszą coraz częstsze i bardziej ekstremalne zjawiska pogodowe. Zespół doradczy PAN ds. kryzysu klimatycznego ocenia, że są one dodatkowo wzmacniane przez lokalne cechy klimatu miejskiego. To prowadzi m.in. do błyskawicznych powodzi wynikających z uszczelniania powierzchni i niedoboru zieleni. – Im więcej terenów zielonych, tym więcej możliwości wsiąkania i retencjonowania wody. Przyszłością są zielone miasta – ocenia hydrolog dr Jarosław Suchożebrski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.