Nowa twarz w DGP INFOR. Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy
Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online. Głównym zadaniem Marcina Ośmiałowskiego będzie realizacja celów budżetowych Centrum Reklamy. Nowa twarz w DGP INFOR będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem reklamy i nadzorowanie bieżących projektów w tym m.in. optymalizację współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Ośmiałowski będzie także zaangażowany w poszerzanie oferty Centrum Reklamy DGP INFOR i pozyskiwanie nowych handlowców.
Marcin Ośmiałowski pracuje w branży od ponad 25 lat. W tym czasie zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za reklamę w największych polskich mediach i wydawnictwach. Przez ostatnie 6 lat nowy zastępca dyrektora Centrum Reklamy DGP INFOR zarządzał wspólnie z Karolem Skorupskim Agencją Reklamy Polskiego Radia.
Ośmiałowski doświadczenie zdobywał też jako dyrektor sprzedaży agencyjnej w Grupie Allegro i GG Network oraz szef biura reklamy w „Pulsie Biznesu” czy też dyrektor ds. klientów strategicznych i agencyjnych wydawnictwa Ringier Axel Springer. Na koncie ma też pracę dla Fratrii, RTL7 i Agory.
2/3 małych producentów ma problem z płatnościami od kontrahentów
100 zamiast 600 euro.
MSD Polska kolejny rok z rzędu utrzymuje prestiżowy status
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy świadomi wpływu ćwiczeń fizycznych na zdrowie. Branża fitness notuje zwiększony ruch
Coraz więcej Polaków stawia swoje zdrowie na pierwszym miejscu, za czym idzie chęć podjęcia bardziej aktywnego trybu życia. Największą motywacją dla osób, które mniej lub bardziej regularnie odwiedzają kluby fitness, jest właśnie chęć poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego – wynika z badania IQS dla Xtreme Fitness Gyms. Zmieniające się podejście Polaków oznacza optymistyczne perspektywy dla branży fitness.
Ochrona środowiska
Dekarbonizacja coraz ważniejsza w strategiach polskich firm. Branże energochłonne liderem takich inwestycji
Pomimo wyzwań, związanych z nakładami inwestycyjnymi i potrzebą dostosowania regulacji, polskie przedsiębiorstwa coraz aktywniej włączają się w globalny trend redukcji emisji CO2 – pokazuje druga edycja Indeksu Dekarbonizacji Polskiej Gospodarki. Znajduje to odzwierciedlenie w ich strategiach biznesowych, a eksperci wskazują, że ten trend będzie tylko nabierać tempa. W działaniach dekarbonizacyjnych firmy liczą jednak na wsparcie państwa.
Prawo
Prawo autorskie nie nadąża za nową technologią. Uregulowania wymaga kwestia dzieł tworzonych przez sztuczną inteligencję
Sztuczna inteligencja może być już autorem opowiadań, piosenek czy artykułów. Obecnie jednak dzieła stworzone wyłącznie przez SI nie są chronione prawem autorskim. Również unijne rozporządzenie o sztucznej inteligencji nie porządkuje tych kwestii związanych z wykorzystywaniem SI. Dozwolone jest jednak korzystanie przez SI z materiałów chronionych prawem autorskim, choć rośnie liczba pozwów w tym zakresie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.