Wyniki wyszukiwania: %2Fbig data%2F
2023-08-07 | 06:15
Media i PR
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka
Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.
2018-06-22 | 05:00
Culture
The printing industry in Poland is prospering. The problem does not lie in low reading rates but in payment deadlines and the financial condition of publishers
Nearly 40 percent of Poles read at least one book per year. Although the reading level is low, we buy books increasingly often. The number of published titles is also growing, and since 1991 it has seen an almost threefold increase. For the printing industry this is a favourable situation, especially on the market of hardcover books, which guarantee the highest mark-ups. At the same time, the average circulation of the published titles is decreasing, which is why more and more companies choose digital publishing, which is much less expensive than traditional printing.