Wyniki wyszukiwania: big%252525252525252520data
2016-12-27 | 06:55
Konsument
Połowa polskich firm ma problem z zatorami płatniczymi. To powoduje u nich problemy z płynnością finansową
Prawie połowa polskich przedsiębiorców ma problemy z terminowym odzyskaniem płatności od swoich kontrahentów. Aż 48 proc. z nich ma z tego powodu kłopoty z płynnością finansową. Poprawy sytuacji w najbliższym półroczu spodziewa się zaledwie 19 proc. przedsiębiorców – wynika z najnowszego badania Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.
2016-11-16 | 06:45
Handel
97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań
Rozwiązania z zakresu big data, zwłaszcza oferowane w chmurze, oraz możliwości analityczne związane z przetwarzaniem danych pozwalają obniżyć koszty efektywnego funkcjonowania organizacji m.in. w obszarze sprzedaży detalicznej czy usług finansowych. Eksperci podkreślają, że te innowacyjne rozwiązania pozwalają nie tylko zrozumieć procesy, jakie kierowały klientami przy wyborach towaru, lecz także zaproponować produkty dopasowane do ich oczekiwań i w ten sposób zwiększyć sprzedaż.
2015-07-27 | 06:40
Bankowość
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów, a jednocześnie utrzymać zyskowność.
2025-05-02 | 02:55:06
EIN Newswire
Basement Talk to Big Leagues - How Zill Media Became a Powerhouse Marketing Agency in Sports, Culture & Entertainment
Zill Media Collaborates with Mike TysonKyler & Coby Host Basement TalkZill Media In ActionWe’re building something that’s bigger than us. Zill Media is about community, creativity, and content that actually connects. We’re just getting started.”— Kyler IsaogluIRVINE, CA, UNITED STATES, May 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- What started as a podcast in a basement has grown into one of the most talked-about creative marketing agencies in the game. Founded by Kyler Isaoglu in ...
2024-10-28 | 15:00
Książka
Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
29 października radiowa Czwórka i centrum literackie Big Book zapraszają na drugą z serii wspólnych debat „Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad?” Debata, transmitowana będzie na antenie Czwórki prosto z Big Book Cafe. Start o godz. 18.00!
2025-05-04 | 15:55:05
EIN Newswire
Hazel Ortega Leads 'HERO INITIATIVE' in East L A a Live Show Empowering Kids Through Action, Imagination and Purpose
Hazel Ortega and Batman brought smiles and inspiration to the students of Our Lady of Guadalupe School during the Hero Initiative, standing proudly beside the Batmobile in the heart of the schoolyard—a day filled with imagination, empowerment, and fun.Surrounded by joy and energy, Hazel Ortega joins the talented acrobat artists and students who participated in playful stunt training, turning the schoolyard into a superhero playground for the HERO INITIATIVEHazel Ortega with Brunson K. ...
2025-05-04 | 15:55:05
EIN Newswire
WEB BRIEFCASE LIFESTYLE MAGAZINE COMMENCE FEATURES ON PLANNING FOR SPRING WEDDINGS IN SYDNEY
Web BriefcaseDue to reader requests, Australian lifestyle Magazine website Web Briefcase commence publishing a series of features on tips for organising weddings in Sydney. SYDNEY, NSW, AUSTRALIA, May 4, 2025 /EINPresswire.com/ -- Web Briefcase is an online magazine website managed by Australian Bloggers on lifestyle matters, travel and fashion for the discerning blog reader on the web. The site also features all things from health, diet, fitness, home & garden matters right through to ...
2023-04-20 | 08:30
Muzyka
„Wszystko będzie Ok” przekonują w najnowszym singlu BIG CYC & Jelonek!
BIG CYC w duecie z Jelonkiem to zaskakująca propozycja formacji znanej z rockowego brzmienia i dynamicznych utworów.
2020-02-26 | 11:00
Firma
Najlepsze słodkie połączenie? Czekolada z Wawelu Big Milk!
Najlepsze słodkie połączenie? Czekolada z Wawelu Big Milk!
2020-02-19 | 05:00
Media i PR
Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
2025-04-13 | 22:55:06
EIN Newswire
Big Ten Records Drops BigzIQ’s 'Wrong Justice' Amid Nigeria’s Economic Crisis
BigZIQHe’s using his gift to amplify voices that often go unheard. This isn’t just music—it’s a message, a movement. ‘Wrong Justice’ speaks truth to power at a time when the world needs it.”— Ewaen EdiaeHOUSTON, TX, UNITED STATES, April 13, 2025 /EINPresswire.com/ -- Big Ten Records USA is pleased to announce the official release of “Wrong Justice”, the latest single by Nigerian artist BigzIQ (born Miracle Aina Simileoluwa Isaac). The track has rapidly gained ...
2022-09-26 | 12:30
Żywienie
Aromatyczne nowości z egzotycznych zakątków świata
Big-Active wprowadza oryginalne nowości z egzotycznych zakątków. Linię Herbatki Świata tworzą trzy propozycje: Rooibos, Yerba Mate i Matcha.
2017-06-12 | 06:35
Handel
Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach
Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino.
2020-03-27 | 06:00
Technologie przyszłości
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe
Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością pozwala z kolei na lepsze dotarcie do klientów. – Przyszłością branży PR jest przejście w kierunku integracji danych i zwiększone wykorzystanie technologii VR, AR i MR oraz technologii immersyjnych – ocenia John Dalton, założyciel London School of Public Relations.