Wyniki wyszukiwania: %2F%2Fbig%252525252525252520data%2F%2F
2019-06-13 | 06:30
Bankowość
Niespłacone długi Polaków przekraczają już 76 mld zł. Tylko na początku tego roku przybyło prawie 22 tys. dłużników
W pierwszym kwartale 2019 roku zaległości kredytowe i pozakredytowe Polaków wzrosły o ponad 2 mld zł do łącznej kwoty 76 mld zł. W tym czasie o 21,5 tys. osób powiększyła się też liczba niesolidnych dłużników – w sumie nieopłacone w terminie zobowiązania albo opóźnianą o 30 dni ratę kredytu ma już blisko 2,8 mln Polaków – wynika ze statystyk Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor. Średnia przypadająca na osobę zaległość z tego tytułu przekracza już 27 tys. zł. Natomiast rekordzista z województwa lubelskiego ma do oddania ponad 70 mln zł.
2017-05-25 | 06:45
Bankowość
Banki inwestują w zaawansowaną analitykę danych. Pozwala im ona lepiej dopasować ofertę do klienta i zwiększyć bezpieczeństwo środków na koncie
Dzięki zaawansowanej analityce dużych zbiorów danych (big data) banki lepiej poznają zachowania swoich klientów i dostosowują swoją ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Pozwalają także bardziej precyzyjnie określić zdolność kredytową klienta. Analityka danych zwiększa również poziom bezpieczeństwa transakcji i ułatwia korzystanie z bankowości mobilnej. Przykładem takich narzędzi jest BEHEX PKO Banku Polskiego analizujący ponad pół miliarda operacji miesięcznie.
2017-01-05 | 06:50
Bankowość
Polacy mają już prawie 49 mld zł zaległych długów. Przez 12 miesięcy ich zadłużenie zwiększyło się o ponad 8 mld zł
Ponad 2,2 mln Polaków ma kłopoty z terminową spłatą zobowiązań finansowych, których łączna wartość przekroczyła 48 mld zł. W ciągu roku liczba dłużników wpisanych do Biura Informacji Kredytowej albo do Rejestru BIG wzrosła o 13 proc., a ich zaległości o ponad 20 proc. Statystyki pokazują, że konsumenci, którzy mają zaległości finansowe, stopniowo popadają w coraz większe zadłużenie.
2016-12-27 | 06:55
Konsument
Połowa polskich firm ma problem z zatorami płatniczymi. To powoduje u nich problemy z płynnością finansową
Prawie połowa polskich przedsiębiorców ma problemy z terminowym odzyskaniem płatności od swoich kontrahentów. Aż 48 proc. z nich ma z tego powodu kłopoty z płynnością finansową. Poprawy sytuacji w najbliższym półroczu spodziewa się zaledwie 19 proc. przedsiębiorców – wynika z najnowszego badania Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.
2016-11-16 | 06:45
Handel
97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań
Rozwiązania z zakresu big data, zwłaszcza oferowane w chmurze, oraz możliwości analityczne związane z przetwarzaniem danych pozwalają obniżyć koszty efektywnego funkcjonowania organizacji m.in. w obszarze sprzedaży detalicznej czy usług finansowych. Eksperci podkreślają, że te innowacyjne rozwiązania pozwalają nie tylko zrozumieć procesy, jakie kierowały klientami przy wyborach towaru, lecz także zaproponować produkty dopasowane do ich oczekiwań i w ten sposób zwiększyć sprzedaż.
2015-07-27 | 06:40
Bankowość
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki
Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów, a jednocześnie utrzymać zyskowność.
2024-10-28 | 15:00
Książka
Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
29 października radiowa Czwórka i centrum literackie Big Book zapraszają na drugą z serii wspólnych debat „Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad?” Debata, transmitowana będzie na antenie Czwórki prosto z Big Book Cafe. Start o godz. 18.00!
2023-04-20 | 08:30
Muzyka
„Wszystko będzie Ok” przekonują w najnowszym singlu BIG CYC & Jelonek!
BIG CYC w duecie z Jelonkiem to zaskakująca propozycja formacji znanej z rockowego brzmienia i dynamicznych utworów.
2020-02-26 | 11:00
Firma
Najlepsze słodkie połączenie? Czekolada z Wawelu Big Milk!
Najlepsze słodkie połączenie? Czekolada z Wawelu Big Milk!
2020-02-19 | 05:00
Media i PR
Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
2022-09-26 | 12:30
Żywienie
Aromatyczne nowości z egzotycznych zakątków świata
Big-Active wprowadza oryginalne nowości z egzotycznych zakątków. Linię Herbatki Świata tworzą trzy propozycje: Rooibos, Yerba Mate i Matcha.
2025-04-23 | 12:55:07
EIN Newswire
GITEX ASIA Day #1: US$1T Global Entertainment Industry: The Next Big Play For Southeast Asia’s Fastest-Rising Startups
Gaming has morphed into an international phenomenon – bigger than Hollywood & the music industry combined“Singapore is strategically located where all Western, Asian, and other companies can converge, connect, and collaborate on neutral ground" -”— Yuki Shirato, Managing Director of Techstars Tokyo AcceleratorSINGAPORE, SINGAPORE, SINGAPORE, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- For audiences examining Southeast Asia’s (SEA) thriving technological landscape during ...
2017-06-12 | 06:35
Handel
Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach
Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino.
2020-03-27 | 06:00
Technologie przyszłości
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe
Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością pozwala z kolei na lepsze dotarcie do klientów. – Przyszłością branży PR jest przejście w kierunku integracji danych i zwiększone wykorzystanie technologii VR, AR i MR oraz technologii immersyjnych – ocenia John Dalton, założyciel London School of Public Relations.