Wyniki wyszukiwania: big%252520data

2017-08-04 | 06:35
Konsument
Big data napędza rynek usług turystycznych. Odpowiednio ukierunkowane reklamy pozwalają przyciągnąć więcej turystów Wyniki wyszukiwania: big%252520data

Big data napędza rynek usług turystycznych. Odpowiednio ukierunkowane reklamy pozwalają przyciągnąć więcej turystów

Branża turystyczna coraz częściej sięga po big data. Analiza danych na temat klientów pozwala na sprofilowanie kampanii promocyjnych i oferty marketingowej do konkretnych użytkowników. To zaś przekłada się na większe zainteresowanie podróżami. Takie rozwiązania przynoszą efekty między innymi tureckiej i portugalskiej organizacji turystycznej. Efektywność dopasowanych reklam jest nawet 50 proc. większa niż w przypadku tradycyjnych kampanii.
więcej
2025-04-22 | 23:55:04
EIN Newswire

Whitney’s Cookies Brings Back Popular Cookie Collaboration with Little Big Town’s Kimberly Schlapman

Whitney's Cookies founder Whitney Miller (L) and Little Big Town's Kimberly Schlapman (R)Relaunched for Parkinson’s Awareness Month, a portion of the proceeds will support the Michael J. Fox Foundation for Parkinson's Research.Kimberly loves our cookies... She brings people joy through her music and her cooking. We bring people joy with our cookies. We hope to both bring people joy through our collaboration cookie.”— Whitney MillerNASHVILLE, TN, UNITED STATES, April 22, ...
więcej
2018-03-09 | 06:21
Media
Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

W teleturnieju „The Big Music Quiz” dwa zespoły gwiazd prześcigają się, by jak najszybciej podać nazwiska wykonawców i tytuły prezentowanych utworów muzycznych. Gospodarz programu już wierzy w sukces nowego show i zapowiada, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Będzie można usłyszeć zarówno muzykę klasyczną, jak i disco polo, przedwojenne szlagiery i piosenki dla dzieci. Uczestnikami programu będą znani aktorzy, dziennikarze i celebryci z pierwszych stron gazet.
więcej
2016-03-03 | 06:35
IT i technologie
Big data zmienia branżę energetyczną. Dzięki analizie danych firmy lepiej dostosują ofertę do klientów i przewidzą awarie

Big data zmienia branżę energetyczną. Dzięki analizie danych firmy lepiej dostosują ofertę do klientów i przewidzą awarie

Zastosowanie rozwiązań IT w branży energetycznej staje się coraz powszechniejsze. Szczególną rolę odgrywa w ich przypadku analiza wielkich zbiorów danych. Dzięki big data firmy mogą dostosowywać ofertę do zachowań i potrzeb poszczególnych klientów, mogą też zapobiegać awariom. Szczególnie istotna pozostaje kwestia ochrony informacji.
więcej
2015-11-03 | 06:35
Telekomunikacja
Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych

Big Data kluczowe w obsłudze klienta. Firmy inwestują w narzędzia do analizy danych

Do 2020 roku Big Data doprowadzi do przekształcenia, zdigitalizowania lub eliminacji 80 proc. procesów biznesowych w firmach – wynika z danych firmy Gartner. Analizę danych przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują w obsłudze klienta, inwestują więc w nowe narzędzia analityczne. Często ma to decydujące znaczenie dla utrzymania klientów. Prawie jedna trzecia z nich lepiej ocenia kontakt z firmami, które znają ich historię.
więcej
2021-12-08 | 10:30
IT i technologie
Big Cheese Studio z prawie 55 proc. wzrostem zysku netto r/r

Big Cheese Studio z prawie 55 proc. wzrostem zysku netto r/r

Ponad 10,8 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w okresie od stycznia do września br. wypracowało Big Cheese Studio – producent i wydawca gier na PC i konsole. To
więcej
2024-11-29 | 07:25
Giełda
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto

Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto

Prawie 5,5 mln zł zysku netto po trzech kwartałach br. wypracowało Big Cheese Studio S.A.
więcej
2025-04-22 | 11:55:04
EIN Newswire

Big Lab Digital Agency Shares Insights on Digital Strategies Behind Dubai Islands in the UAE

Big Lab unveils digital strategies behind Dubai Islands, showcasing how tech-driven marketing is attracting global investors to the landmark UAE project.We’re seeing consistent interest in Dubai Islands from buyers in the U.S., Germany, the UK, and the CIS region.”— Iurii Nemtcev, CEO of Big Lab Digital AgencyDUBAI, UNITED ARAB EMIRATES, April 22, 2025 /EINPresswire.com/ -- One of the most ambitious real estate ventures of the decade is taking shape in Dubai — Dubai Islands ...
więcej
2025-04-24 | 11:55:07
EIN Newswire

New Branded Residential Project Launched in the UAE in Collaboration with Jacob & Co. and Ohana

Jacob & Co. partners with Ohana to launch branded beachfront residences in UAE’s Al Jurf, blending luxury living with natural surroundings.We’re seeing rising demand for private, aesthetically complete living environments with a full suite of personalized services. It’s an investment in lifestyle.”— Iurii Nemtcev, CEO of Big Lab Digital AgencyABU DHABI, UNITED ARAB EMIRATES, April 24, 2025 /EINPresswire.com/ -- One of the world’s most iconic jewelry brands, Jacob ...
więcej
2021-07-20 | 06:21
Media
Magda Wójcik: Uwielbiam reality show, więc chętnie wezmę kolejne projekty. Może to być „Big Brother VIP”, „Azja Express” albo jakiś program taneczny

Magda Wójcik: Uwielbiam reality show, więc chętnie wezmę kolejne projekty. Może to być „Big Brother VIP”, „Azja Express” albo jakiś program taneczny

Najpierw Magda Wójcik skradła serca widzów „Big Brothera”, później postanowiła powalczyć w „One Night Squad”. Gwiazda reality show nie ukrywa, że udział w takich projektach daje jej dużą satysfakcję. Jest więc otwarta na nowe propozycje i chętnie spróbuje swoich sił w kolejnych programach rozrywkowych. Widzi siebie chociażby na parkiecie „Tańca z gwiazdami”. Niestraszny jej także survival typu „Azja Express”.
więcej
2019-08-06 | 06:00
Internet
Otwarte dane przyspieszą rozwój technologiczny polskich miast. Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad wdrożeniem dyrektywy związanej z wykorzystaniem potencjału big data

Otwarte dane przyspieszą rozwój technologiczny polskich miast. Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad wdrożeniem dyrektywy związanej z wykorzystaniem potencjału big data

Administracja publiczna gromadzi mnóstwo danych, które nie są w pełni wykorzystywane przez społeczeństwo. Udostępnienie informacji urzędowych podmiotom prywatnym pozwoli stworzyć nowe, innowacyjne aplikacje. Polska zaczyna wdrażać postanowienia dyrektywy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego przyjętą w kwietniu przez Parlament Europejski. Nowe regulacje mają umożliwić wykorzystanie publicznych zasobów big data do unowocześnienia gospodarek państw członkowskich.
więcej
2018-10-23 | 06:25
Handel
W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej. Trend ten napędza sztuczna inteligencja i analiza big data

W ciągu 8 lat handel w internecie osiągnie 40 proc. całkowitej sprzedaży w skali globalnej. Trend ten napędza sztuczna inteligencja i analiza big data

Personalizacja, customer experience, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe oraz analiza big data to główne czynniki, które w nadchodzącym czasie będą w największym stopniu decydować o kierunku rozwoju e-commerce. Do jej rozwoju przyczyni się również wprowadzony w marcu zakaz handlu w wybrane niedziele oraz rosnący udział kanału mobilnego, z którego na koniec tego roku może już pochodzić 70 proc. ruchu w sprzedaży internetowej.
więcej
2013-10-07 | 06:30
Bankowość
Prezes BIG Infomonitor: duże firmy pożyczkowe bezpieczne dla klientów

Prezes BIG Infomonitor: duże firmy pożyczkowe bezpieczne dla klientów

Pomysł Ministerstwa Finansów, by uregulować rynek firm pożyczkowych, ma służyć wyeliminowaniu patologii – uważa Mariusz Hildebrand, prezes Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor. Jego zdaniem duże, reklamujące się firmy pożyczkowe, nie mają się czego obawiać po wprowadzeniu nowego prawa. Są one bowiem wiarygodne i angażują pieniądze własne lub swoich inwestorów.
więcej
2020-04-09 | 06:25
Handel
[DEPESZA] Sprzedaż biznesu spadła aż o 1/3 przez pandemię koronawirusa. Firmy znacznie rzadziej sprawdzają wiarygodność płatniczą swoich kontrahentów i klientów

[DEPESZA] Sprzedaż biznesu spadła aż o 1/3 przez pandemię koronawirusa. Firmy znacznie rzadziej sprawdzają wiarygodność płatniczą swoich kontrahentów i klientów

Pandemia koronawirusa dotkliwie odbija się na kondycji firm, które muszą mierzyć się ze spadkiem liczby klientów, mniejszymi przychodami i zatorami płatniczymi. Przedsiębiorstwa, minimalizując ryzyko problemów z terminową płatnością, zwykle zawczasu sprawdzają swojego potencjalnego kontrahenta w bazie informacji gospodarczej. W ubiegłym roku w rejestrze BIG InfoMonitor firmy zweryfikowały wiarygodność płatniczą blisko 7,5 mln osób i prawie 1,6 mln przedsiębiorstw. W tej chwili takich zapytań jest znacząco mniej – statystyki BIG pokazują, że aktywność polskiego biznesu w drugim i trzecim tygodniu pandemii spadła aż o 1/3.
więcej
2023-09-18 | 11:26
Finanse
Pozbywamy się zadłużeń

Pozbywamy się zadłużeń

Pozbywamy się zadłużeń
więcej