Wyniki wyszukiwania: %2F%2F%2Fbig%252520data%2F%2F%2F
2024-10-17 | 06:15
Infrastruktura
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.
2025-05-02 | 02:55:06
EIN Newswire
Basement Talk to Big Leagues - How Zill Media Became a Powerhouse Marketing Agency in Sports, Culture & Entertainment
Zill Media Collaborates with Mike TysonKyler & Coby Host Basement TalkZill Media In ActionWe’re building something that’s bigger than us. Zill Media is about community, creativity, and content that actually connects. We’re just getting started.”— Kyler IsaogluIRVINE, CA, UNITED STATES, May 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- What started as a podcast in a basement has grown into one of the most talked-about creative marketing agencies in the game. Founded by Kyler Isaoglu in ...
2025-04-29 | 02:55:06
EIN Newswire
Why Not?: The Empowering Journey of Beverly Kievman Copen – A Guide to Dreaming Big and Living Boldly
A story of an empowering path lived by an accomplished and unwavering woman. COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, April 28, 2025 /EINPresswire.com/ -- Teri Leigh Rouse’s self-help/biography book titled, “Why Not?: Always ask for what you want” showcases the inspiring and purpose-driven life of Beverly Kievman Copen, a mentor, entrepreneur, photographer and author of several books. A professional journalist of 30 years, Rouse shares Copen’s remarkable advice about achieving dreams, gaining ...
2023-04-20 | 01:00
Firma
2023-02-24 | 10:10
Handel
Big Brands przyciągnęły Foodcom
Działając na wysoce konkurencyjnym rynku należy stale analizować i dostosowywać się do panujących na nim trendów. Dlatego Foodcom S.A. nie zwalnia tempa i rozszerza swoje portfolio o produkty znanych, globalnych marek (tzw. Big Brands), należących do segmentu rynku FMCG.
2020-12-09 | 12:00
Farmacja
Czy „big pharma” przejdzie do historii?
Inwestorzy w zasadzie już zdecydowali. W miejsce wielkich koncernów farmaceutycznych w ich portfelach pojawiły się nowoczesne przedsiębiorstwa z sektora med-tech.
2020-12-09 | 12:00
Farmacja
Czy „big pharma” przejdzie do historii?
Inwestorzy w zasadzie już zdecydowali. W miejsce wielkich koncernów farmaceutycznych w ich portfelach pojawiły się nowoczesne przedsiębiorstwa z sektora med-tech.
2024-11-20 | 06:15
Prawo
Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek
Według danych Dun & Bradstreet, na które powołuje się BIG Info Monitor, na koniec 2023 roku w Polsce działało 2,2 tys. księgarń. W 95 proc. są to mikro- i małe przedsiębiorstwa, często jednoosobowe działalności gospodarcze. Od 2010 roku z rynku zniknęło blisko tysiąc księgarń, przede wszystkim tych najmniejszych. Główną przyczyną jest nierówna konkurencja, jaką stworzyły wielkie podmioty, m.in. tanie księgarnie internetowe. Branża oczekuje kompleksowej ustawy, która zdefiniowałaby książkę jako dobro kultury, ucywilizowała rynek i pomogła mu wyjść z przewlekłego kryzysu.
2024-02-16 | 17:00
Finanse
W 2023 roku zadłużenie osób starszych wzrosło o miliard złotych
Emeryci mają do oddania ponad 11 miliardów złotych wynika z najnowszych danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor oraz bazy informacji kredytowych BIK.
2025-05-14 | 23:55:08
EIN Newswire
WPS Charitable Foundation Supports Wisconsin Nonprofits with $250,000 in Annual Awards
Advancing community-focused initiatives through partnerships with 37 nonprofits
MADISON, WI, UNITED STATES, May 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- A child receiving a hot meal at school. A veteran accessing free mental health counseling. A senior getting help with yard work so they can safely stay in their home. These are just a few of the ways that this year’s WPS Charitable Foundation community grants will make a difference.
The Foundation has awarded $340,000 in grants to 37 nonprofits
...
2025-04-26 | 00:55:05
EIN Newswire
TradeMark Express Launches 4-Part Series on Its Origins, Legacy, and the Big Question: What’s Next?
Where TradeMark Express Came FromA four-part retrospective reveals the origins, impact, and possible future of TradeMark Express as the founder considers retirement after 33 years.The success of TradeMark Express comes down to one thing—our people. Their dedication to accurate trademark research has earned client trust for over 30 years.”— Chris DeMassaLOS ALTOS, CA, UNITED STATES, April 25, 2025 /EINPresswire.com/ -- TradeMark Express, the longest-standing trademark service in ...
2022-04-12 | 01:00
IT i technologie
Rakuten Symphony i F5 udostępniają F5 Cloud-Native w Symworld™
Rakuten Symphony i F5 udostępniają F5 Cloud-Native w Symworld™
Wdrożenie rozwiązania F5 w sieci 5G
2022-01-21 | 01:00
Konsument
Kto da kredyt Babci i Dziadkowi
• Polacy w wieku 65+ żyją na kredyt. Średnia wartość zobowiązania jednego seniora to aż 12,7 tys. zł – wynika z danych Biura Informacji Gospodarczej ERIF. Rekordzistą jest 65-latek, którego zadłużenie wynosi aż 23,2 mln zł.
2021-09-07 | 09:38
Nieruchomości
New opportunities in European industrial and logistics sector
Savills IM report pinpoints new opportunities in European industrial and logistics sector
2023-08-07 | 06:15
Media i PR
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka
Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.