Wyniki wyszukiwania: %2Fbig%252525252525252520data%2F
2024-10-17 | 06:15
Infrastruktura
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.
2025-04-14 | 18:55:04
EIN Newswire
Merit Academy Student & Dog Go Big
Kaitlyn and Adios (Photo courtesy of Merit)Will Represent Team USA at Junior Open Agility World ChampionshipIt was incredible when I got the call letting me know we had made the team. Training in the early morning, training in the evening when it's cold outside when I didn't want to--it's just all paid off.”— Kaitlyn DillWOODLAND PARK, CO, UNITED STATES, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Merit Academy student, Kaitlyn Dill and her Shetland Sheepdog, Adios, are ...
2022-04-12 | 01:00
IT i technologie
Rakuten Symphony i F5 udostępniają F5 Cloud-Native w Symworld™
Rakuten Symphony i F5 udostępniają F5 Cloud-Native w Symworld™
Wdrożenie rozwiązania F5 w sieci 5G
2022-01-21 | 01:00
Konsument
Kto da kredyt Babci i Dziadkowi
• Polacy w wieku 65+ żyją na kredyt. Średnia wartość zobowiązania jednego seniora to aż 12,7 tys. zł – wynika z danych Biura Informacji Gospodarczej ERIF. Rekordzistą jest 65-latek, którego zadłużenie wynosi aż 23,2 mln zł.
2021-09-07 | 09:38
Nieruchomości
New opportunities in European industrial and logistics sector
Savills IM report pinpoints new opportunities in European industrial and logistics sector
2023-04-20 | 01:00
Firma
2023-02-24 | 10:10
Handel
Big Brands przyciągnęły Foodcom
Działając na wysoce konkurencyjnym rynku należy stale analizować i dostosowywać się do panujących na nim trendów. Dlatego Foodcom S.A. nie zwalnia tempa i rozszerza swoje portfolio o produkty znanych, globalnych marek (tzw. Big Brands), należących do segmentu rynku FMCG.
2020-12-09 | 12:00
Farmacja
Czy „big pharma” przejdzie do historii?
Inwestorzy w zasadzie już zdecydowali. W miejsce wielkich koncernów farmaceutycznych w ich portfelach pojawiły się nowoczesne przedsiębiorstwa z sektora med-tech.
2020-12-09 | 12:00
Farmacja
Czy „big pharma” przejdzie do historii?
Inwestorzy w zasadzie już zdecydowali. W miejsce wielkich koncernów farmaceutycznych w ich portfelach pojawiły się nowoczesne przedsiębiorstwa z sektora med-tech.
2024-11-20 | 06:15
Prawo
Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek
Według danych Dun & Bradstreet, na które powołuje się BIG Info Monitor, na koniec 2023 roku w Polsce działało 2,2 tys. księgarń. W 95 proc. są to mikro- i małe przedsiębiorstwa, często jednoosobowe działalności gospodarcze. Od 2010 roku z rynku zniknęło blisko tysiąc księgarń, przede wszystkim tych najmniejszych. Główną przyczyną jest nierówna konkurencja, jaką stworzyły wielkie podmioty, m.in. tanie księgarnie internetowe. Branża oczekuje kompleksowej ustawy, która zdefiniowałaby książkę jako dobro kultury, ucywilizowała rynek i pomogła mu wyjść z przewlekłego kryzysu.
2023-08-07 | 06:15
Media i PR
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka
Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.
2025-04-25 | 21:55:05
EIN Newswire
Dr. Juan Phillip Chisholm Receives National Recognition Through the INDEPENDENT PRESS AWARD®
2025 Independent Press Award Distinguished Favorite2025 Independent Press Award Distinguished Favorite"Mission Possible: How to Graduate From College Debt-Free College Debt-Free"2025 Independent Press Award Distinguished FavoriteDr. Juan Phillip Chisholm is headed north to be awarded in person his Independent Press Award distinguished favorite in the Young Adult Nonfiction category.
ORLANDO, FL, UNITED STATES, April 25, 2025 /EINPresswire.com/ -- The INDEPENDENT PRESS AWARD, one of
...
2022-04-19 | 06:10
Konsument
Usługi pośredników nieruchomości przestały być postrzegane jako zbędny koszt. Polacy coraz chętniej z nich korzystają
Każdego roku na polskim rynku nieruchomości zawieranych są setki tysięcy transakcji – zarówno kupna i sprzedaży mieszkań czy działek, jak i umów najmu. Coraz częściej w tym procesie uczestniczą pośrednicy nieruchomości. Czasy, w których sprzedający i nabywcy nie chcieli korzystać z fachowej pomocy z obawy, że pośrednik jest tylko zbędnym kosztem, odeszły już do lamusa. 56 proc. Polaków, którzy skorzystali z usług pośredników, ocenia ich dobrze, a prawie 60 proc. z nich chciałoby podjąć taką współpracę ponownie – wynika z badania Otodom, który co roku nagradza też najlepsze agencje pośrednictwa tytułem Lidera Nieruchomości.
2021-06-15 | 07:30
Przemysł
Na Śląsku ruszyło Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. To szansa dla małych i średnich firm na sprawdzenie nowych rozwiązań zanim w nie zainwestują
– W całej Europie zmienił się łańcuch dostaw, co jest dla małych i średnich firm olbrzymią szansą. Mogą ją wykorzystać dzięki technologii, jednak żeby chciały pójść tą drogą, musimy im pokazać, że to jest efektywne, przystępne cenowo i opłacalne – podkreśla Artur Pollak, prezes APA Group. Gliwicka spółka uruchomiła właśnie Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. Pozwoli ono w praktyce sprawdzić, jak wygląda proces produkcji opartej o nowe technologie, jak np. IoT, big data czy machine learningu, na których opiera się koncepcja przemysłu 4.0.
2020-04-23 | 06:15
Firma
Co trzeci pracownik może lub musi pracować z domu. 82 proc. jest z tego zadowolonych
Przed wybuchem pandemii w Polsce możliwość pracy zdalnej była jednym z najbardziej cenionych przez pracowników benefitów. Dziś ze względu na sytuację wiele osób zostało do niej zmuszonych, ale mimo to większość z nich jest z tego zadowolona – wynika z badania BIG InfoMonitor. Doceniają zwłaszcza poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu, jaką daje praca z domu. Niezadowolonych jest tylko 13 proc. pracowników zdalnych, którzy narzekają głównie na niższą produktywność i brak odpowiedniego sprzętu. Mimo to w przyszłości elastyczne podejście do obecności w biurze może stać się znacznie bardziej popularniejsze niż przed kryzysem.