Wyniki wyszukiwania: %2Fbig%2525252525252520data%2F

2014-11-14 | 06:40
Konsument
M. Witucki: e-usługi, internet rzeczy oraz zarządzanie danymi najważniejsze dla rozwoju rynku telekomunikacyjnego Wyniki wyszukiwania: %2Fbig%2525252525252520data%2F

M. Witucki: e-usługi, internet rzeczy oraz zarządzanie danymi najważniejsze dla rozwoju rynku telekomunikacyjnego

Rozwój e-usług administracyjnych i medycznych – to najbliższa przyszłość rynku telekomunikacyjnego w Polsce. W ciągu 25 lat można spodziewać się również większej integracji między urządzeniami domowymi (tzw. internet rzeczy) oraz rozwoju big data, czyli przetwarzania i wykorzystywania danych. Operatorzy zaś w jeszcze większym stopniu postawią na sprzedaż łączoną usług – prognozuje Maciej Witucki, odznaczony przez prezydenta Bronisława Komorowskiego za zaangażowanie w rozwój technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych.
więcej
2014-10-28 | 06:50
Finanse
Rosną problemy Polaków ze spłatą długów. Dominują niezapłacone rachunki

Rosną problemy Polaków ze spłatą długów. Dominują niezapłacone rachunki

Coraz więcej Polaków mających problem ze spłatą zobowiązań figuruje w oficjalnych rejestrach. W Rejestrze Dłużników ERIF na koniec III kwartału 2014 roku znajdowało się ponad 2 mln spraw o łącznej wartości ponad 11 mld zł. Najczęściej przyczyną dopisania spraw do Rejestru są długi wobec instytucji finansowych i dostawców multimediów.
więcej
2013-04-16 | 11:15
Bankowość
Zadłużenie Polaków ciągle rośnie, ale firmy mają się lepiej

Zadłużenie Polaków ciągle rośnie, ale firmy mają się lepiej

W pierwszym kwartale 2013 r. wartość niespłaconych zobowiązań finansowych Polaków wzrosła o 770 mln zł – wynika z raportu InfoDług. Jest to wynik porównywalny z rokiem ubiegłym i jego poszczególnymi kwartałami. Wartość średniego zadłużenia na osobę wynosi 17 400 zł. To o 300 zł więcej niż podczas ostatniego badania i 840 zł więcej niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku. Głównym autorem raportu jest Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
więcej
2012-12-13 | 06:55
Firma
Firmy decydują się na przeczekanie. Złe prognozy na przyszły rok

Firmy decydują się na przeczekanie. Złe prognozy na przyszły rok

Wzrosło bezpieczeństwo prowadzenia działalności gospodarczej, ale prognozy na 2013 roku nie są optymistyczne. Jak wynika z 20. edycji raportu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor pogorszenia sytuacji finansowej spodziewa się 35 proc. firm, a poprawy jedynie 18 proc.
więcej
2025-05-10 | 06:55:06
EIN Newswire

CTW Inc. Launches Collaboration Between Spider and Slime Anime Games

This marks the first collaboration event for the title.During the event period, daily missions will be presented, offering collaboration-exclusive items and in-game rewards upon completion.The event will include a mini-game where players guide Rimuru to collect honey while evading Milim.A limited-edition Link Card featuring a new illustration of Milim from That Time I Got Reincarnated as a Slime and Ariel from So I'm a Spider, So What? will be introduced.Free Browser Game Platoform - G123CTW ...
więcej
2025-05-10 | 00:55:03
EIN Newswire

Lilly Creek Farm Celebrated as 'Best of Dawson 2025' Wedding Venue

Lilly Creek Farm named Best of Dawson 2025Voted 'Best of Dawson 2025,' Lilly Creek Farm Shines with Exceptional Wedding Services and Breathtaking Venues.We are incredibly honored to be named the Best of Dawson 2025”— Joe AndersonDAWSONVILLE, GA, UNITED STATES, May 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Lilly Creek Farm, North Georgia’s premier wedding venue, is thrilled to announce its recognition as a winner in the prestigious "Best of Dawson 2025" awards. This ...
więcej
2024-10-17 | 06:15
Infrastruktura
Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów

Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów

Sztuczna inteligencja (AI) coraz bardziej jest obecna w medycynie. Cyfrowe algorytmy mogą wspierać leczenie poprzez m.in. analizę wyników radiologicznych czy diagnostyki obrazowej. Do tego jednak potrzebne są duże bazy danych. W wykorzystywaniu w pełni tego potencjału pomoże sieć centrów medycyny cyfrowej.
więcej
2025-04-29 | 02:55:06
EIN Newswire

Why Not?: The Empowering Journey of Beverly Kievman Copen – A Guide to Dreaming Big and Living Boldly

A story of an empowering path lived by an accomplished and unwavering woman. COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, April 28, 2025 /EINPresswire.com/ -- Teri Leigh Rouse’s self-help/biography book titled, “Why Not?: Always ask for what you want” showcases the inspiring and purpose-driven life of Beverly Kievman Copen, a mentor, entrepreneur, photographer and author of several books. A professional journalist of 30 years, Rouse shares Copen’s remarkable advice about achieving dreams, gaining ...
więcej
2025-05-07 | 15:55:06
EIN Newswire

Bits In Glass Joins Creatio as Premier Partner to Advance Innovation in Manufacturing & Distribution

The new collaboration aims to simplify and accelerate CRM and automation for manufacturers and distributors across North America.This partnership marks a significant step in our growth and strengthens our ability to help organizations in Manufacturing and Distribution modernize their operations...”— David Hauser, CEO at Bits In GlassEDMONTON, AB, CANADA, May 7, 2025 /EINPresswire.com/ -- Bits In Glass (BIG), a trusted global boutique automation consulting firm, today announced ...
więcej
2024-11-20 | 06:15
Prawo
Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek

Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek

Według danych Dun & Bradstreet, na które powołuje się BIG Info Monitor, na koniec 2023 roku w Polsce działało 2,2 tys. księgarń. W 95 proc. są to mikro- i małe przedsiębiorstwa, często jednoosobowe działalności gospodarcze. Od 2010 roku z rynku zniknęło blisko tysiąc księgarń, przede wszystkim tych najmniejszych. Główną przyczyną jest nierówna konkurencja, jaką stworzyły wielkie podmioty, m.in. tanie księgarnie internetowe. Branża oczekuje kompleksowej ustawy, która zdefiniowałaby książkę jako dobro kultury, ucywilizowała rynek i pomogła mu wyjść z przewlekłego kryzysu.
więcej
2025-04-26 | 00:55:05
EIN Newswire

TradeMark Express Launches 4-Part Series on Its Origins, Legacy, and the Big Question: What’s Next?

Where TradeMark Express Came FromA four-part retrospective reveals the origins, impact, and possible future of TradeMark Express as the founder considers retirement after 33 years.The success of TradeMark Express comes down to one thing—our people. Their dedication to accurate trademark research has earned client trust for over 30 years.”— Chris DeMassaLOS ALTOS, CA, UNITED STATES, April 25, 2025 /EINPresswire.com/ -- TradeMark Express, the longest-standing trademark service in ...
więcej
2023-08-07 | 06:15
Media i PR
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka

Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media. W Polsce duża część kampanii wyborczej przenosi się na TikToka

Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.
więcej
2022-04-19 | 06:10
Konsument
Usługi pośredników nieruchomości przestały być postrzegane jako zbędny koszt. Polacy coraz chętniej z nich korzystają

Usługi pośredników nieruchomości przestały być postrzegane jako zbędny koszt. Polacy coraz chętniej z nich korzystają

Każdego roku na polskim rynku nieruchomości zawieranych są setki tysięcy transakcji – zarówno kupna i sprzedaży mieszkań czy działek, jak i umów najmu. Coraz częściej w tym procesie uczestniczą pośrednicy nieruchomości. Czasy, w których sprzedający i nabywcy nie chcieli korzystać z fachowej pomocy z obawy, że pośrednik jest tylko zbędnym kosztem, odeszły już do lamusa. 56 proc. Polaków, którzy skorzystali z usług pośredników, ocenia ich dobrze, a prawie 60 proc. z nich chciałoby podjąć taką współpracę ponownie – wynika z badania Otodom, który co roku nagradza też najlepsze agencje pośrednictwa tytułem Lidera Nieruchomości.
więcej
2021-06-15 | 07:30
Przemysł
Na Śląsku ruszyło Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. To szansa dla małych i średnich firm na sprawdzenie nowych rozwiązań zanim w nie zainwestują

Na Śląsku ruszyło Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. To szansa dla małych i średnich firm na sprawdzenie nowych rozwiązań zanim w nie zainwestują

– W całej Europie zmienił się łańcuch dostaw, co jest dla małych i średnich firm olbrzymią szansą. Mogą ją wykorzystać dzięki technologii, jednak żeby chciały pójść tą drogą, musimy im pokazać, że to jest efektywne, przystępne cenowo i opłacalne – podkreśla Artur Pollak, prezes APA Group. Gliwicka spółka uruchomiła właśnie Centrum Testowania Technologii Przemysłu 4.0. Pozwoli ono w praktyce sprawdzić, jak wygląda proces produkcji opartej o nowe technologie, jak np. IoT, big data czy machine learningu, na których opiera się koncepcja przemysłu 4.0.
więcej
2020-04-23 | 06:15
Firma
Co trzeci pracownik może lub musi pracować z domu. 82 proc. jest z tego zadowolonych

Co trzeci pracownik może lub musi pracować z domu. 82 proc. jest z tego zadowolonych

Przed wybuchem pandemii w Polsce możliwość pracy zdalnej była jednym z najbardziej cenionych przez pracowników benefitów. Dziś ze względu na sytuację wiele osób zostało do niej zmuszonych, ale mimo to większość z nich jest z tego zadowolona – wynika z badania BIG InfoMonitor. Doceniają zwłaszcza poczucie bezpieczeństwa oraz oszczędność czasu, jaką daje praca z domu. Niezadowolonych jest tylko 13 proc. pracowników zdalnych, którzy narzekają głównie na niższą produktywność i brak odpowiedniego sprzętu. Mimo to w przyszłości elastyczne podejście do obecności w biurze może stać się znacznie bardziej popularniejsze niż przed kryzysem.
więcej