Wyniki wyszukiwania: %2F%2F%2Fbig%252525252520data%2F%2F%2F

2022-01-31 | 13:00
Technologie
EZVIZ uznany za najlepszą firmę technologiczną w konkursie 2022 Big Innovation Wyniki wyszukiwania: %2F%2F%2Fbig%252525252520data%2F%2F%2F

EZVIZ uznany za najlepszą firmę technologiczną w konkursie 2022 Big Innovation

EZVIZ uznany za najlepszą firmę technologiczną w konkursie 2022 Big Innovation
więcej
2021-12-03 | 10:00
Nieruchomości
Ceny mieszkań w 7 największych miastach – listopad 2021 r. [RAPORT BIG DATA]

Ceny mieszkań w 7 największych miastach – listopad 2021 r. [RAPORT BIG DATA]

Listopad był kolejnym miesiącem, w którym eksperci GetHome.pl i RynekPierwotny.pl odnotowali w większości największych miast spadek popytu na nowe mieszkania.
więcej
2020-04-15 | 12:31
Przemysł spożywczy
Herbatki funkcjonalne marki Big-Active

Herbatki funkcjonalne marki Big-Active

Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie. Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca czerwca
więcej
2020-02-20 | 12:30
Transport

Dachser dostarcza szkło do nowych tarcz Big Bena

Blisko 1300 paneli z dmuchanego szkła, które posłużą do odnowienia tarcz londyńskiego Big Bena, przewozi z niemieckiej huty szkła Lamberts w Górnym Palatynacie międzynarodowa firma logistyczna Dachser.
więcej
2024-11-04 | 11:30
Żywienie
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Marka Big-Active lubi zaskakiwać i wprowadzać intrygujące kompozycje smakowe. Tym razem wyjątkowa nowość wzbogaca linię herbat zielonych. Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą to unikalny wariant, który cieszy wspaniałym smakiem i przyjemnym aromatem.
więcej
2024-09-19 | 06:25
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
więcej
2024-09-09 | 06:25
Prawo
W przyszłym tygodniu wchodzi w życie część przepisów nowego prawa autorskiego. Wzmacniają pozycję twórców i mediów oraz zapewniają im prawo do wynagrodzenia

W przyszłym tygodniu wchodzi w życie część przepisów nowego prawa autorskiego. Wzmacniają pozycję twórców i mediów oraz zapewniają im prawo do wynagrodzenia

Nowe przepisy prawa autorskiego dają twórcom prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie. Korzystne zmiany dotyczą m.in. środowiska filmowego i aktorów, lecz także wydawców prasowych i dziennikarzy, bo nowelizacja dostosowuje przepisy do realiów ery cyfrowej. Praktyka ich zastosowania zależy w dużej mierze od wyników negocjacji między twórcami i platformami cyfrowymi, tzw. big techami. Choć pozycja negocjacyjna twórców została wzmocniona nowymi przepisami, wciąż obawiają się oni o efekt rozmów.
więcej
2024-08-06 | 01:00
Finanse
E-commerce ze skokowym wzrostem zapytań o rzetelność finansową Polaków

E-commerce ze skokowym wzrostem zapytań o rzetelność finansową Polaków

W I poł. 2024 r. e-sklepy weryfikowały rzetelność finansową Polaków o niemal 80% częściej niż w tym samym okresie ubiegłego roku – podaje ERIF Biuro Informacji Gospodarczej.
więcej
2022-10-05 | 11:21
Finanse
Coraz bardziej rzetelnie płacimy rachunki za telefon, kablówkę lub Internet

Coraz bardziej rzetelnie płacimy rachunki za telefon, kablówkę lub Internet

Coraz bardziej rzetelnie płacimy rachunki za telefon, kablówkę lub Internet
więcej
2020-03-12 | 06:25
Handel
Potencjał rozwoju internetowego handlu żywnością jest ogromny. Konieczne zmiany w systemie dostaw

Potencjał rozwoju internetowego handlu żywnością jest ogromny. Konieczne zmiany w systemie dostaw

Zakupy robione w sposób zautomatyzowany przez lodówki to wciąż science fiction. W najbliższych latach będzie się rozwijał model subskrypcyjny. Koszyki zakupów będą tworzone przez analizy Big Data i same sklepy. Wystarczy usprawnić sposoby dostaw lub zatrudnić wyspecjalizowanych shopperów.
więcej
2019-08-28 | 06:00
Firma
Użytkownicy usług mobilnych zaczną zarabiać na danych udostępnianych w aplikacjach. Polscy programiści stworzyli platformę decentralizującą rynek danych

Użytkownicy usług mobilnych zaczną zarabiać na danych udostępnianych w aplikacjach. Polscy programiści stworzyli platformę decentralizującą rynek danych

Roczna wartość danych sprzedawanych przez dostawców usług mobilnych o ich użytkownikach sięga już 200 mld dol. i stale rośnie. Osoby korzystające z rozwiązań, które zbierają o nich dane, zwykle nie czerpią z udostępniania tych danych żadnych korzyści. Platforma opracowana przez polskich programistów pozwoli im nie tylko sprzedawać dane o sobie, lecz także wybrać informacje, które chcą przekazać, a które usunąć z rejestrów.
więcej
2019-01-09 | 06:00
Technologie przyszłości
Sztuczna inteligencja wprowadzi biznes w nową erę. Zautomatyzuje wiele procesów i pozwoli błyskawicznie przetwarzać dane

Sztuczna inteligencja wprowadzi biznes w nową erę. Zautomatyzuje wiele procesów i pozwoli błyskawicznie przetwarzać dane

Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w biznesie. Firmy wykorzystują technologię uczenia maszynowego, aby przyspieszyć wykonywanie rutynowych i powtarzalnych czynności, a co za tym idzie – ograniczyć koszty prowadzenia biznesu. Sztuczna inteligencja sprawdza się także w roli narzędzia do analizy dużych zbiorów danych w ramach big data.
więcej
2018-09-04 | 06:20
Handel
Co drugie przedsiębiorstwo ma problem z zatorami płatniczymi. Uporać się z tym pomaga im faktoring

Co drugie przedsiębiorstwo ma problem z zatorami płatniczymi. Uporać się z tym pomaga im faktoring

Średnio co drugie przedsiębiorstwo zgłasza problemy z terminowym uzyskiwaniem należności od swoich kontrahentów, a skala zatorów płatniczych sięga kwoty 26,6 mld zł – wynika z badania BIG InfoMonitor. W takich sytuacjach pomocny jest faktoring, w którym przedsiębiorca dostaje zaliczkę na poczet finansowanych należności. Z tej usługi korzystają przede wszystkim branże, w których zazwyczaj stosuje się wydłużone terminy płatności, takie jak handel, budownictwo, przemysł lekki czy górnictwo.
więcej
2018-04-06 | 06:25
Firma
Innowacje w firmie warunkiem utrzymania się na rynku. Takie rozwiązania nie muszą być wcale skomplikowane

Innowacje w firmie warunkiem utrzymania się na rynku. Takie rozwiązania nie muszą być wcale skomplikowane

Innowacyjność to dziś dla firm warunek konkurencyjności i utrzymania klientów, którzy oczekują maksymalnej wygody, możliwości korzystania z produktów i usług w sposób prosty i szybki. Najszybciej innowacje wdraża sektor finansowy, który musi błyskawicznie reagować na te wymagania. To nie zawsze muszą być skomplikowane i zaawansowane technicznie rozwiązania. Liczy się efekt, to, jak innowacja wpływa na codziennie funkcjonowanie, oszczędność czasu, optymalizację działań – podkreślali uczestnicy debaty zorganizowanej podczas gali Newserii „Inspiratorzy biznesu: Innowacje”.
więcej
2018-02-28 | 06:15
Firma
Małe i średnie firmy przodują we wdrażaniu innowacji. Szerokie wykorzystanie nowych technologii wymaga strategii i świadomości potrzeb

Małe i średnie firmy przodują we wdrażaniu innowacji. Szerokie wykorzystanie nowych technologii wymaga strategii i świadomości potrzeb

Wdrożenie innowacji przychodzi łatwiej mniejszym firmom i start-upom – praktycznie z dnia na dzień mogą one zmieniać swoje modele biznesowe. Duże firmy, choć często dysponujące pokaźnymi budżetami, wciąż obawiają się sięgać po nowe technologie, kojarząc je z wielką rewolucją, wręcz zaburzeniem funkcjonowania organizacji. Tymczasem kluczowe dla biznesu technologie – big data, analityka predykcyjna, internet rzeczy, uczenie maszynowe i blockchain – stwarzają ogromne możliwości wzrostu i to już na podstawowym poziomie wdrożeń. Firmom, które ich nie wykorzystają, grozi zepchnięcie na biznesowy margines.
więcej