Wyniki wyszukiwania: %2Fbig%2525252520data%2F

2016-12-27 | 06:55
Konsument
Połowa polskich firm ma problem z zatorami płatniczymi. To powoduje u nich problemy z płynnością finansową Wyniki wyszukiwania: %2Fbig%2525252520data%2F

Połowa polskich firm ma problem z zatorami płatniczymi. To powoduje u nich problemy z płynnością finansową

Prawie połowa polskich przedsiębiorców ma problemy z terminowym odzyskaniem płatności od swoich kontrahentów. Aż 48 proc. z nich ma z tego powodu kłopoty z płynnością finansową. Poprawy sytuacji w najbliższym półroczu spodziewa się zaledwie 19 proc. przedsiębiorców – wynika z najnowszego badania Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.
więcej
2016-11-16 | 06:45
Handel
97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań

97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań

Rozwiązania z zakresu big data, zwłaszcza oferowane w chmurze, oraz możliwości analityczne związane z przetwarzaniem danych pozwalają obniżyć koszty efektywnego funkcjonowania organizacji m.in. w obszarze sprzedaży detalicznej czy usług finansowych. Eksperci podkreślają, że te innowacyjne rozwiązania pozwalają nie tylko zrozumieć procesy, jakie kierowały klientami przy wyborach towaru, lecz także zaproponować produkty dopasowane do ich oczekiwań i w ten sposób zwiększyć sprzedaż.
więcej
2015-07-27 | 06:40
Bankowość
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów, a jednocześnie utrzymać zyskowność.
więcej
2021-11-10 | 10:00
Nieruchomości
RynekPierwotny.pl wprowadza platformę BIG DATA!

RynekPierwotny.pl wprowadza platformę BIG DATA!

RynekPierwotny.pl udostępnił deweloperom, mediom i ekspertom branżowym pierwszą w Polsce platformę BIG DATA, do samodzielnej analizy rynku mieszkaniowego.
więcej
2021-02-15 | 12:03
IT i technologie
Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Koniec roku No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, zamknął z rekordową liczbą 26 189 ofert pracy. Według raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku” najwyższe zarobki oferowano specjalistom Security i Big Data - średnio od 16 000 do 22 000 zł netto.
więcej
2021-02-15 | 12:13
Technologie
Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Koniec roku No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, zamknął z rekordową liczbą 26 189 ofert pracy. Według raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku” najwyższe zarobki oferowano specjalistom Security i Big Data - średnio od 16 000 do 22 000 zł netto.
więcej
2022-12-21 | 13:10
Żywienie
Królowe wśród herbat!

Królowe wśród herbat!

Oto codzienna przyjemność, pełna głębokiego smaku i wyjątkowego aromatu. Dostarczy niezwykłych doznań, a przy tym jest dostępna „na wyciągnięcie ręki”. Herbaty czarne i czarne aromatyzowane Big-Active, spełnią oczekiwania wszystkich koneserów najwyższej jakości naparów.
więcej
2022-09-19 | 13:15
IT i technologie
Analityka predykcyjna w turbulentnym otoczeniu

Analityka predykcyjna w turbulentnym otoczeniu

Jak zachować pewność w niepewnych czasach? Rozwój cyfryzacji w ostatnim dziesięcioleciu zmienił sposób funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Nowoczesne technologie oparte na sztucznej inteligencji wspomagają zarządzanie.
więcej
2025-05-10 | 00:55:03
EIN Newswire

Pope Leo XIV Coloring Book the USA's First Pope released by ColoringBook.com®

Leo XIV elected as first American Pope coloring book.Pope Leo XIV Coloring Book page 1Pope Leo XIV Coloring Book page 4Pope Leo XIV Coloring Book page 7Pope Leo XIV Coloring Book page 6St. Louis based Really Big Coloring Books® | ColoringBook.com® releases Pope Coloring Book - Leo XIV, the USA's First Pope.Our company staff and employees are honored to create another Pope Coloring Book. We humbly submit a new coloring book in honor of his Holiness, Pope Leo XIV, the USA's first ...
więcej
2025-05-09 | 00:55:03
EIN Newswire

Small Canadian Brand, Big Inspiration: KINeSYS Sunscreen Announces 2025 Champions

KINeSYS Champions: 40+ athletes protected by Canada’s Sunscreen.Real brand ambassadors. Real stories. 40 athletes and outdoor enthusiasts protected by Canada’s Sunscreen.These ambassadors aren’t just faces on a screen. They’re real people, passionate about movement and sun protection, and they’ve helped shape who we are as a brand.”— Lisa HeggieVANCOUVER, B.C., CANADA, May 8, 2025 /EINPresswire.com/ -- KINeSYS Performance Sunscreen, a small but mighty Canadian-made ...
więcej
2025-05-09 | 09:55:06
EIN Newswire

Tier 2 Men Are Quietly Spending Big on Jewellery, 25% Have Premium Budgets

Key HighlightsMen's Jewellery in India - Breaking Traditions, Building Markets. New Aroscop Study Reveals Shifting Attitudes Across Urban and Semi-Urban India BENGALURU, KARNATAKA, INDIA, May 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Aroscop, India's leading advertising intelligence platform, today released its groundbreaking report "Shaping Style: Insights into Men’s Jewellery Trends and Perceptions". The comprehensive study reveals how men's relationship with jewellery is ...
więcej
2020-03-27 | 06:00
Technologie przyszłości
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe

Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością pozwala z kolei na lepsze dotarcie do klientów. – Przyszłością branży PR jest przejście w kierunku integracji danych i zwiększone wykorzystanie technologii VR, AR i MR oraz technologii immersyjnych – ocenia John Dalton, założyciel London School of Public Relations.
więcej
2018-03-29 | 05:50
Energy
A year of big challenges for the heating industry EU regulations, emission standards and support for combined heat and power will be key for the sector

A year of big challenges for the heating industry EU regulations, emission standards and support for combined heat and power will be key for the sector

The heating industry is facing challenges connected with an avalanche of new regulations: from the Winter Package to RES Directives, to the implementation of the capacity market and a new system of support for combined heat and power. According to industry representatives, this system should be independent but compatible with the capacity market. This would allow the heating industry to become a partner for the electric power industry.
więcej
2017-07-12 | 06:20
Sprzęt i gadżety
Polacy opracowali inteligentną piłeczkę dla psów. Wykorzystuje technologię sensoryczną i big data

Polacy opracowali inteligentną piłeczkę dla psów. Wykorzystuje technologię sensoryczną i big data

Internet rzeczy wciąż się wzbogaca o nowe wynalazki i produkty – często o takie, o których przeciętny człowiek nigdy nie pomyślałby, że mogą stać się „inteligentne”. Bringy, to piłeczka dla psów wykorzystująca zaawansowane czujniki do zapewnienia jak najlepszej kontroli nad zachowaniem czworonożnych pupili.
więcej
2025-05-06 | 15:55:05
EIN Newswire

Digital Marketer Nemtcev Shares Insights on Fragrance Preferences in Qatar This May

Fragrance shoppers in Qatar turn to light, fresh scents this May amid seasonal trends, says digital marketing expert Iurii Nemtcev.Today’s consumers want more than access—they expect relevance. Retailers who deliver tailored fragrance suggestions based on seasonal preferences and previous purchases are setting themselves apart.”— Iurii Nemtcev, CEO of Big Lab Digital AgencyDOHA, QATAR, May 6, 2025 /EINPresswire.com/ -- As temperatures rise across Qatar, fragrance purchasing ...
więcej