Wyniki wyszukiwania: %5C%5C%5C%5Cbig%2520data%5C%5C%5C%5C

2016-11-16 | 06:45
Handel
97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań Wyniki wyszukiwania: %5C%5C%5C%5Cbig%2520data%5C%5C%5C%5C

97 proc. przedsiębiorstw analizuje dane dotyczące swoich klientów. To pozwala lepiej dopasować produkt do ich oczekiwań

Rozwiązania z zakresu big data, zwłaszcza oferowane w chmurze, oraz możliwości analityczne związane z przetwarzaniem danych pozwalają obniżyć koszty efektywnego funkcjonowania organizacji m.in. w obszarze sprzedaży detalicznej czy usług finansowych. Eksperci podkreślają, że te innowacyjne rozwiązania pozwalają nie tylko zrozumieć procesy, jakie kierowały klientami przy wyborach towaru, lecz także zaproponować produkty dopasowane do ich oczekiwań i w ten sposób zwiększyć sprzedaż.
więcej
2015-07-27 | 06:40
Bankowość
Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Na danych można zarobić. Uczą się tego kolejne branże, m.in. telekomy i banki

Przetwarzanie danych pozyskiwanych od użytkowników i zarabianie na nich przestało być domeną zastrzeżoną tylko dla firm internetowych. Dołączyły do nich firmy z innych branż, na przykład bankowości, telekomunikacji czy handlu detalicznego. Dzięki wykorzystaniu informacji firmy mogą sprostać coraz większym oczekiwaniom klientów, a jednocześnie utrzymać zyskowność.
więcej
2024-08-19 | 09:00
Firma
Łukasz Robert Włodarczyk członkiem zarządu Big Cheese Studio

Łukasz Robert Włodarczyk członkiem zarządu Big Cheese Studio

Łukasz Robert Włodarczyk - współzałożyciel spółki Silk Road Games, objął stanowisko członka zarządu w Big Cheese Studio.
więcej
2023-05-31 | 11:15
Giełda
Big Cheese Studio z ponad 2,1 mln zł zysku operacyjnego EBIT w I kw. 2023 r.

Big Cheese Studio z ponad 2,1 mln zł zysku operacyjnego EBIT w I kw. 2023 r.

Notowana na GPW spółka Big Cheese Studio wypracowała w I kwartale br. prawie 1,9 mln zł zysku netto i ponad 2,1 mln zł zysku operacyjnego EBIT.
więcej
2021-11-10 | 10:00
Nieruchomości
RynekPierwotny.pl wprowadza platformę BIG DATA!

RynekPierwotny.pl wprowadza platformę BIG DATA!

RynekPierwotny.pl udostępnił deweloperom, mediom i ekspertom branżowym pierwszą w Polsce platformę BIG DATA, do samodzielnej analizy rynku mieszkaniowego.
więcej
2021-02-15 | 12:03
IT i technologie
Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Koniec roku No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, zamknął z rekordową liczbą 26 189 ofert pracy. Według raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku” najwyższe zarobki oferowano specjalistom Security i Big Data - średnio od 16 000 do 22 000 zł netto.
więcej
2021-02-15 | 12:13
Technologie
Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Rynek pracy IT 2020 - raport No Fluff Jobs. Aż 22 tys. dla Security i Big Data

Koniec roku No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, zamknął z rekordową liczbą 26 189 ofert pracy. Według raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku” najwyższe zarobki oferowano specjalistom Security i Big Data - średnio od 16 000 do 22 000 zł netto.
więcej
2020-03-27 | 06:00
Technologie przyszłości
Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe

Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość branży PR. Wykorzystanie Big Data pozwoli stworzyć lepsze kampanie reklamowe

Nowe technologie zmieniają branżę PR. Agencje wykorzystują analizę dużych zbiorów danych, aby uzyskać unikatowe informacje od konsumentów i stworzyć skuteczniejsze kampanie. Sztuczna inteligencja w połączeniu z wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością pozwala z kolei na lepsze dotarcie do klientów. – Przyszłością branży PR jest przejście w kierunku integracji danych i zwiększone wykorzystanie technologii VR, AR i MR oraz technologii immersyjnych – ocenia John Dalton, założyciel London School of Public Relations.
więcej
2018-03-29 | 05:50
Energy
A year of big challenges for the heating industry EU regulations, emission standards and support for combined heat and power will be key for the sector

A year of big challenges for the heating industry EU regulations, emission standards and support for combined heat and power will be key for the sector

The heating industry is facing challenges connected with an avalanche of new regulations: from the Winter Package to RES Directives, to the implementation of the capacity market and a new system of support for combined heat and power. According to industry representatives, this system should be independent but compatible with the capacity market. This would allow the heating industry to become a partner for the electric power industry.
więcej
2017-07-12 | 06:20
Sprzęt i gadżety
Polacy opracowali inteligentną piłeczkę dla psów. Wykorzystuje technologię sensoryczną i big data

Polacy opracowali inteligentną piłeczkę dla psów. Wykorzystuje technologię sensoryczną i big data

Internet rzeczy wciąż się wzbogaca o nowe wynalazki i produkty – często o takie, o których przeciętny człowiek nigdy nie pomyślałby, że mogą stać się „inteligentne”. Bringy, to piłeczka dla psów wykorzystująca zaawansowane czujniki do zapewnienia jak najlepszej kontroli nad zachowaniem czworonożnych pupili.
więcej
2025-04-29 | 02:55:06
EIN Newswire

Why Not?: The Empowering Journey of Beverly Kievman Copen – A Guide to Dreaming Big and Living Boldly

A story of an empowering path lived by an accomplished and unwavering woman. COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, April 28, 2025 /EINPresswire.com/ -- Teri Leigh Rouse’s self-help/biography book titled, “Why Not?: Always ask for what you want” showcases the inspiring and purpose-driven life of Beverly Kievman Copen, a mentor, entrepreneur, photographer and author of several books. A professional journalist of 30 years, Rouse shares Copen’s remarkable advice about achieving dreams, gaining ...
więcej
2017-06-12 | 06:35
Handel
Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach

Sklepy inwestują w zaawansowane systemy do analizy zachowań klientów. Pozwalają one znacząco zwiększyć sprzedaż w internecie i tradycyjnych placówkach

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch użytkowników w witrynach online, lecz także zyskuje narzędzie do analizy aktywności konsumentów również w świecie rzeczywistym. Na tej podstawie może skierować do nich spersonalizowaną reklamę mobilną. Po tego typu narzędzia coraz częściej sięgają też tradycyjne sklepy, które w ten sposób mogą poznać potrzeby klientów w obrębie sklepu. Takie możliwości daje platforma Cluify stworzona przez wrocławską spółkę Datarino.
więcej
2022-12-21 | 13:10
Żywienie
Królowe wśród herbat!

Królowe wśród herbat!

Oto codzienna przyjemność, pełna głębokiego smaku i wyjątkowego aromatu. Dostarczy niezwykłych doznań, a przy tym jest dostępna „na wyciągnięcie ręki”. Herbaty czarne i czarne aromatyzowane Big-Active, spełnią oczekiwania wszystkich koneserów najwyższej jakości naparów.
więcej
2022-09-19 | 13:15
IT i technologie
Analityka predykcyjna w turbulentnym otoczeniu

Analityka predykcyjna w turbulentnym otoczeniu

Jak zachować pewność w niepewnych czasach? Rozwój cyfryzacji w ostatnim dziesięcioleciu zmienił sposób funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Nowoczesne technologie oparte na sztucznej inteligencji wspomagają zarządzanie.
więcej
2022-08-11 | 06:30
Bankowość
Prawie połowa Polaków jest skłonna usprawiedliwić nieetyczne zachowania finansowe. Najczęściej pracę na czarno i unikanie alimentów

Prawie połowa Polaków jest skłonna usprawiedliwić nieetyczne zachowania finansowe. Najczęściej pracę na czarno i unikanie alimentów

Od czterech lat obserwowany jest wysoki poziom akceptacji nieetycznych zachowań i nadużyć finansowych – pokazują badania Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Dziś takie praktyki jest skłonna usprawiedliwić prawie połowa Polaków. Najczęściej przymykają oko na pracę na czarno w celu unikania ściągania długów z pensji. Zrozumienie dla takich praktyk deklaruje ponad 61 proc. społeczeństwa. Z kolei najbardziej rygorystycznie Polacy odnoszą się do wyłudzania pieniędzy z wykorzystaniem cudzych lub fałszywych dokumentów.
więcej