News powiązane z Euro 2012

2016-06-21 | 06:35
Sport
Duże wydarzenia sportowe przyciągają coraz więcej sponsorów. Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku News powiązane z Euro 2012

Duże wydarzenia sportowe przyciągają coraz więcej sponsorów. Euro 2016 może przynieść UEFA 2 mld euro zysku

Największe imprezy sportowe to okręty flagowe światowego marketingu sportowego – przekonuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska. Wysoka frekwencja, a więc i coraz większe przychody ze sprzedaży biletów sprawiają, że również sponsorzy coraz więcej inwestują w wydarzenia sportowe. Trwające Euro może przynieść UEFA blisko 2 mld euro, z czego blisko 0,5 mln euro pochodzi od sponsorów. Również polski marketing sportowy, przede wszystkim dzięki Euro 2012, ruszył z miejsca.
więcej
2014-07-04 | 07:20
Gwiazdy
Natalia Siwiec o byciu miss mundialu: miałam propozycję, ale jestem już na innym etapie kariery

Natalia Siwiec o byciu miss mundialu: miałam propozycję, ale jestem już na innym etapie kariery

Natalia Siwiec mimo oferty ze strony Brazylijczyków nie zdecydowała się na odwiedzenie ich kraju w czasie mundialu i dopingowanie piłkarzy na trybunach, tracąc tym samym szansę na zdobycie tytułu miss mundialu. Modelka uważa, że jest już na innym etapie swojej kariery i tego typu tytuły już jej nie interesują.
więcej
2013-02-28 | 06:50
Zagranica
Mundial 2018 w Rosji szansą dla polskich firm. W walce o kontrakty pomoże MSZ.

Mundial 2018 w Rosji szansą dla polskich firm. W walce o kontrakty pomoże MSZ.

15 mld euro – tyle w ciągu kolejnych pięciu lat Rosja zamierza wydać na przygotowanie 11 miast–gospodarzy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Zdaniem polskiego resortu spraw zagranicznych to doskonała szansa dla polskich firm, które mają doświadczenie w przygotowaniach do Euro 2012. Kontakty na rosyjskim rynku ma polskim przedsiębiorstwom ułatwić specjalny program przygotowany przez MSZ: „Od Mistrzostw Europy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej". 26 marca w Moskwie resort organizuje spotkanie przedstawicieli polskich firm i strony rosyjskiej.
więcej
2013-01-11 | 06:35
Turystyka
Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Chinach. Kampania ma kosztować 50 mln zł

Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę w Chinach. Kampania ma kosztować 50 mln zł

Polska powalczy o turystów z Azji. Polska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na tamtejszych rynkach, koncentrując się głównie na Państwie Środka. Rocznie odwiedza nas ok. 30 tys. Chińczyków. POT oczekuje, że dzięki kampanii liczba ta wzrośnie kilkakrotnie.
więcej
2012-12-28 | 06:55
Turystyka
Pierwsze efekty Euro 2012. Resort turystyki przewiduje wzrost liczby turystów w 2013 r. nawet o pół miliona

Pierwsze efekty Euro 2012. Resort turystyki przewiduje wzrost liczby turystów w 2013 r. nawet o pół miliona

Polskę może w najbliższych latach odwiedzać 500 tys. turystów więcej – szacuje Ministerstwo Sportu i Turystyki. Wpływy z turystyki zagranicznej do 2020 roku wzrosłyby wówczas o 4-5 mld zł. W 2012 roku nasz kraj odwiedziło 13,5 mln obcokrajowców.
więcej
2012-10-03 | 06:45
Gospodarka
Budowlańcy: Kryzys w branży może pociągnąć za sobą całą gospodarkę

Budowlańcy: Kryzys w branży może pociągnąć za sobą całą gospodarkę

– To zamawiający przyczynili się w dużej mierze do kryzysu w branży budowlanej. Dziś tylko jedna strona kontraktu ponosi ryzyko, trzeba to zmienić – alarmują przedstawiciele wykonawców robót. Przygotowują „Czarną listę barier”, które blokują rozwój sektora. Ich zdaniem dotychczasowe regulacje prawne sprawiły, że Polska zaprzepaściła historyczną szansę, jaką były unijne środki z budżetu na latach 2007-2013, a także organizacja Euro 2012.
więcej
2012-10-03 | 06:15
Infrastruktura
Spółka PL.2012 przygotowuje się do likwidacji i podsumowuje turniej

Spółka PL.2012 przygotowuje się do likwidacji i podsumowuje turniej

Szacowanie efektów organizacji Euro 2012 w Polsce trwa. Wojciech Rokicki, który w spółce PL.2012 odpowiada za stadiony, wyjaśnia, że trudno o proste porównanie nakładów i zysków z tej imprezy. Na pewno nie zwróciły się inwestycje w wysokości 100 mld zł, ale dzięki tym nakładom mamy infrastrukturę drogową, kolejową i sportową, którą będziemy przez lata wykorzystywać. – Euro 2012 to był katalizator modernizacji i promocji Polski – przekonuje Wojciech Rokicki.
więcej
2012-08-10 | 06:30
Praca
Wakacyjnych ofert pracy minimalnie więcej niż przed rokiem

Wakacyjnych ofert pracy minimalnie więcej niż przed rokiem

Według ekspertów firmy Work Service, po zamknięciu sezonu Euro 2012, najwięcej ofert pochodzi z sektora rolniczego i ogrodniczego. W kolejnych tygodniach będą wpływać również ogłoszenia firm przetwórczych. – Sezon urlopowy trwa. Wiele firm produkcyjnych potrzebuje jeszcze pracowników na zastępstwo – mówi Krzysztof Inglot, rzecznik Work Service.
więcej
2012-08-06 | 06:50
Gospodarka
Euro 2012: praca tymczasowa tylko dla nisko wykwalifikowanych

Euro 2012: praca tymczasowa tylko dla nisko wykwalifikowanych

Turystyka, infrastruktura i budownictwo. Głównie w tych sektorach przed, w trakcie i po Euro 2012 zatrudnienie miało znaleźć wielu Polaków. Oczekiwanego przyrostu nie ma. GUS odnotował zwiększenie miejsc pracy o zaledwie 0,1 procent w stosunku do czerwca 2011 roku. Zamiast boomu mamy stagnację.
więcej
2012-08-01 | 06:45
Infrastruktura
J. Borowski (Kredyt Bank): Stadion Narodowy ma szanse, by na siebie zarabiać

J. Borowski (Kredyt Bank): Stadion Narodowy ma szanse, by na siebie zarabiać

Duże wyzwanie przed miastami, w których odbywały się mecze Euro 2012. Muszą znaleźć sposób na odpowiednie wykorzystanie wybudowanych i zmodernizowanych stadionów. Imprezy takie jak dzisiejszy koncert Madonny w Warszawie, pomagają tym obiektom zarabiać na siebie. – Pamiętajmy jednak, że nie ma na świecie stadionu, który by się zwrócił. Zresztą nie po to są budowane – podkreśla Jakub Borowski, główny ekonomista Kredyt Banku.
więcej
2012-07-27 | 06:55
Samorządy
Prezydent Poznania: Około 20 mln zł debetu po Euro 2012

Prezydent Poznania: Około 20 mln zł debetu po Euro 2012

Dla Poznania Euro 2012 okazało się bardzo kosztowną imprezą. Prezydent miasta szacuje, że wydatki na organizację mistrzostw sięgnęły 30 milionów złotych, a do miasta wróci maksymalnie 8 mln zł. – Budżet na tej imprezie nie zarobił – podkreśla Ryszard Grobelny.
więcej
2012-07-09 | 06:30
Gospodarka
Instytut Globalizacji o Euro 2012: zorganizowaliśmy imprezę w stylu iście bizantyjskim, którą będą spłacać przyszłe pokolenia

Instytut Globalizacji o Euro 2012: zorganizowaliśmy imprezę w stylu iście bizantyjskim, którą będą spłacać przyszłe pokolenia

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej można zaliczyć do udanych. Tylko organizacyjnie, bo sportowo i finansowo już nie. Budowa stadionów w czterech miastach gospodarzach kosztowała ok. 5 mld zł, co oznacza, że każdy z podatników zapłacił za to średnio 222 złote.
więcej
Rosjanie inwestują w Elblągu, m.in. w nieruchomości

Rosjanie inwestują w Elblągu, m.in. w nieruchomości

Kupno obiecujących pod względem biznesowym nieruchomości, korzystanie z polskich doświadczeń związanych z organizacją Euro 2012 – to tylko niektóre powody, dla których Kaliningrad zacieśnia współpracę z Elblągiem. Obszarem spornym jest energetyka. – Mamy tu odmienne strategie – tłumaczy Grzegorz Nowaczyk, prezydenta Elbląga.
więcej
2012-06-29 | 06:30
Gospodarka
Gospodarcze efekty Euro 2012 mogą być słabsze niż oczekiwano

Gospodarcze efekty Euro 2012 mogą być słabsze niż oczekiwano

Oczekiwania co do wpływu Euro 2012 na polską gospodarkę były bardzo duże. Inwestowano na potęgę w drogi, kolej i obiekty sportowe. Na zwiększone zyski liczyli usługodawcy: hotelarze, restauratorzy i taksówkarze. Już dziś wiadomo, że wymierne efekty mogą być słabsze niż początkowo sądzono. – Są jednak efekty, których nie da się przeliczyć, a które mają ogromne znaczenie dla gospodarki – podkreśla prof. Elżbieta Mączyńska. – Problem tylko, jak to wykorzystać po Euro.
więcej
2012-06-20 | 06:16
Turystyka
POT: Po Euro 2012 o pół miliona więcej turystów. Walka toczy się o turystę biznesowego

POT: Po Euro 2012 o pół miliona więcej turystów. Walka toczy się o turystę biznesowego

Turysta, który przyjeżdża w celach biznesowych wydaje 3-4 razy więcej niż pozostali turyści. Dlatego Polska Organizacja Turystyczna liczy, że ten rodzaj turystyki rozwinie się w Polsce po Euro 2012. Biznesmenów mają przyciągnąć przede wszystkim nowe obiekty konferencyjne i hotelowe, wybudowane przed Mistrzostwami. POT szacuje, że dzięki organizacji Euro liczba odwiedzających Polskę zwiększy się o pół miliona.
więcej

Usługi

Korzystaj z bezpłatnych funkcjonalności serwisu Newserii

Już dziś połącz się z liderami opinii publicznej dzięki usłudze „Biuro prasowe”. Uruchom ją, aby móc bezpłatnie publikować informacje prasowe na stronach Newserii. Uzyskaj dostęp do dziennikarzy, blogerów, stron internetowych, sieci społecznościowych, dzięki którym dotrzesz ze Swoimi informacjami do odbiorców docelowych.

Usługę można aktywować w panelu użytkownika po zarejestrowaniu się w serwisie.

Patronaty medialne

Obsługa konferencji prasowych i Innych wydarzeń

Agencja informacyjna Newseria realizując zleconą obsługę wydarzenia przygotowuje pełny zapis konferencji, a także nagrywa wywiady z gośćmi i uczestnikami wydarzenia.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.