Komunikaty PR

M-mailing – nowa usługa na rynku mobile marketingu w Polsce

2014-11-21  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Małek
Consulting & More

ul. Lektykarska 20
01-687 Warszawa
katarzyna.malek|consultingandmore.pl| |katarzyna.malek|consultingandmore.pl
663244612
www.consultingandmore.pl
Do pobrania pdf ( 0.89 MB )

Agencja ClickQuickNow (CQN) specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiadomości SMS. Usługa pozwala dotrzeć do ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bazy CQN poprzez telefon komórkowy bez konieczności logowania się na skrzynce pocztowej. Ponadto kampanie m-mailingowe rozliczane są w modelu efektywnościowym, czyli dopiero za każdorazowo osiągnięty cel reklamodawcy, w związku z możliwością zliczania po raz pierwszy otwarć, kliknięć i konwersji każdej wysłanej wiadomości SMS.

M-mailing to usługa umożliwiająca realizowanie kampanii marketingowych z wykorzystaniem wiadomości SMS. Nie chodzi tu jednak jedynie o treść SMS-a, ale również o pojawiający się w nim klikalny i marketingowy adres URL. Adres URL odsyła z kolei użytkownika do graficznej kreacji HTML (znanej z e-mailingu) wraz z informacją w stopce od kogo pochodzi wiadomość i na czyje zlecenie użytkownik otrzymał informację handlową. W ten sposób na responsywną stronę docelową, tzw. landing page przygotowaną dla smartfonów, trafia dopiero ten użytkownik, który w świadomy sposób kliknie w kreację reklamodawcy i który jest naprawdę zainteresowany ofertą.

W dobie powszechnego dostępu do internetu w smartfonach połączenie cech marketingu SMS-owego z kreacją HTML tak charakterystyczną dla e-mailingu jest naszą odpowiedzią dla reklamodawców, którzy szukają nowych rozwiązań skutecznego dotarcia do konsumentów w mobile marketingu – mówi Marcin Kostecki, pomysłodawca usługi m-mailingu i prezes zarządu ClickQuickNow Sp. z o.o. – To co się zmienia dla reklamodawcy to jedynie medium pojedynczego przekazu, ponieważ nie jest to już wiadomość e-mail, którą użytkownik otrzymuje od CQN po zalogowaniu się na skrzynce pocztowej danego portalu, tylko 160-znakowa wiadomość SMS, którą otrzymuje od nas za pośrednictwem operatora telekomunikacyjnego bez konieczności instalowania aplikacji mobilnej – dodaje.

M-mailing ma w sobie wszystkie cechy SMS-ów: konkretnego imiennego nadawcę (nadpis) oraz spersonalizowaną treść (temat wiadomości). W związku z tym, że CQN posiada najbardziej aktualne informacje o użytkownikach swojej 2,3 mln bazy SMS-owej, reklamodawca może bezpłatnie wybrać swoją grupę docelową, targetując kampanię SMS-ową po: wieku, płci, dacie urodzin, znaku zodiaku, adresie zamieszkania, operatorze telekomunikacyjnym, domenie skrzynki pocztowej. Kampanie tego typu mają jednak także zalety tradycyjnego e-mailingu. Linki URL, choć odsyłają do tej samej kreacji HTML, różnią się od siebie w poszczególnych wariantach treści, co umożliwia wskazanie tych najbardziej skutecznych, poprzez analizę w czasie rzeczywistym otwieralności SMS-ów, klikalności w kreację HTML i konwersji na mobilnej stronie docelowej przygotowanej w technologii RWD. Kliknięcie w URL w SMS-ie pozwala z kolei spełnić agencji wymagany ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną obowiązek informacyjny.

To właśnie stworzenie możliwości umieszczenia stopki informacyjnej pozwoliło nam przenieść e-mailing na grunt SMS-ów, ponieważ strona z kreacją HTML reklamodawcy, do której przenosi zawarty w SMS-ie adres URL, zawiera standardowo stopkę z niezbędnymi danymi o reklamodawcy, na zlecenie którego CQN wysyła drogą elektroniczną informację handlową wraz z zaakceptowanym wcześniej przez użytkownika regulaminem, w którym może on np. przeczytać o sposobie wyrejestrowania się z naszej bazy. Nasze kampanie SMS-owe są nie tylko bardzo innowacyjne, ale przede wszystkim legalne. Jestem przekonany, że nasze rozwiązanie zmieni postrzeganie i standard realizowania kampanii SMS-owych na polskim rynku . Liczę, że to 2015 rok będzie w końcu tym rokiem mobile, o którym tak często się mówi na konferencjach poświęconych temu zagadnieniu – dodaje Marcin Kostecki.

***********

ClickQuickNow Sp. z o.o. to pierwsza agencja specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu (rozliczaniu się za efekt z działań marketingowych, polegających na łączeniu mediów digitalnych w komunikacji z konsumentem w czasie rzeczywistym). Poprzez swoje działania dociera do potencjalnych konsumentów drogą internetową, telefoniczną, e-mailową, SMS-ową oraz telewizyjną w celu zainteresowania ich ofertą reklamodawcy i umożliwienia mu nawiązania z nimi skutecznego kontaktu. Firma powstała w 2009 roku. W tej chwili jej baza liczy ponad 2,6 mln kontaktów. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej: http://cqn.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA Biuro prasowe
2019-09-20 | 10:15

e-Commerce Polska awards 2019: dwie nominacje dla TIM SA

„Think out of the box” oraz „Best in omnichannel” to dwie kategorie wśród średnich i dużych firm, w których w tym roku TIM SA ma szansę na otrzymanie
Handel Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN
2019-09-19 | 16:50

Obuwie polskich marek Wojas i BARTEK w sieci DEICHMANN

Warszawa, 19 września 2019 r. – DEICHMANN, który jest liderem handlu obuwniczego w Europie, kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach
Handel Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE
2019-09-17 | 11:45

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych VIBE

Kinnarps wprowadza do oferty nową serię ścianek działowych o wymownej nazwie VIBE. W skład serii wchodzą zarówno modele wolno stojące, jak i montowane do sufitu, podłogi oraz

Kalendarium

Transport

LOT chce przejąć przewozy towarowe od przewoźników z Niemiec i Holandii. Lotniczy rynek cargo będzie rósł w tempie 5 proc. rocznie

– Polski rynek cargo ma obecnie udział rzędu 8–9 proc. w całym rynku europejskim, a w nadchodzących latach będzie rósł w średnim tempie powyżej 5 proc. rocznie – ocenia Michał Grochowski, dyrektor Biura Cargo w LOT. W tym roku widać na nim oznaki stagnacji spowodowanej sytuacją gospodarczą w Niemczech, ale w kolejnych transport cargo będą napędzać inwestycje zagraniczne i rosnący eksport. LOT liczy zwłaszcza na rynek w Indiach i udział w wartym ponad 13 mld dol. segmencie przewozów farmaceutycznych.

Firma

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione rozmowy rekrutacyjne

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma wśród pracodawców opinię roszczeniowych i wymagających – wnosi jednak do firmy wiele korzyści i jest bardzo efektywne w działaniu. Dlatego menadżerowie powinni się uelastycznić i dopasować do ich potrzeb, a firma może wypracować balans pomiędzy oczekiwaniami a tym, co może zaoferować, łącząc przedstawicieli różnych generacji przy wspólnych projektach.

Transport

80 proc. klientów deklaruje gotowość do zakupu auta online. Wciąż jednak decydująca jest wizyta w salonie sprzedaży

Branżę motoryzacyjną napędzają nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, algorytmy, automatyzacja czy elektromobilność. Zakup samochodu wciąż jednak pozostaje domeną tradycyjnego kanału sprzedaży. To wizyta w salonie samochodowym najczęściej decyduje o wyborze danego modelu, wyposażenia, ale też o byciu wiernym danej marce. Chociaż od przyszłego roku sprzedaż aut będzie możliwa całkowicie online, a 80 proc. klientów już dziś deklaruje, że mogłoby przez internet kupić samochód, to salony dealerskie pozostaną kluczowe w procesie sprzedaży. Dlatego koncerny, poza inwestycjami w cyfryzację, muszą także stawiać na jakość obsługi klienta.

Sport

Co trzeci Polak w ogóle nie jest aktywny fizycznie. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci

Co piąty Polak nie pamięta, kiedy ostatni raz spacerował dłużej niż 10 minut. Co trzeci nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej, a co drugi spędza ponad 5 godzin dziennie w pozycji siedzącej – pokazuje badanie MultiSport Index 2019. Statystyki wyglądają najgorzej wśród seniorów i dzieci – tylko co czwarte dziecko wypełnia zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące minimalnej dawki ruchu dla swojego wieku. Przykład idzie z góry, bo raptem 8 proc. Polaków uprawia sport wspólnie z dzieckiem. Tymczasem aktywność fizyczna to jeden z najlepszych sposobów na pogłębianie rodzinnych relacji – wskazują eksperci.