Komunikaty PR

M-mailing – nowa usługa na rynku mobile marketingu w Polsce

2014-11-21  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Małek
Consulting & More

ul. Lektykarska 20
01-687 Warszawa
katarzyna.malek|consultingandmore.pl| |katarzyna.malek|consultingandmore.pl
663244612
www.consultingandmore.pl
Do pobrania pdf ( 0.89 MB )

Agencja ClickQuickNow (CQN) specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiadomości SMS. Usługa pozwala dotrzeć do ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bazy CQN poprzez telefon komórkowy bez konieczności logowania się na skrzynce pocztowej. Ponadto kampanie m-mailingowe rozliczane są w modelu efektywnościowym, czyli dopiero za każdorazowo osiągnięty cel reklamodawcy, w związku z możliwością zliczania po raz pierwszy otwarć, kliknięć i konwersji każdej wysłanej wiadomości SMS.

M-mailing to usługa umożliwiająca realizowanie kampanii marketingowych z wykorzystaniem wiadomości SMS. Nie chodzi tu jednak jedynie o treść SMS-a, ale również o pojawiający się w nim klikalny i marketingowy adres URL. Adres URL odsyła z kolei użytkownika do graficznej kreacji HTML (znanej z e-mailingu) wraz z informacją w stopce od kogo pochodzi wiadomość i na czyje zlecenie użytkownik otrzymał informację handlową. W ten sposób na responsywną stronę docelową, tzw. landing page przygotowaną dla smartfonów, trafia dopiero ten użytkownik, który w świadomy sposób kliknie w kreację reklamodawcy i który jest naprawdę zainteresowany ofertą.

W dobie powszechnego dostępu do internetu w smartfonach połączenie cech marketingu SMS-owego z kreacją HTML tak charakterystyczną dla e-mailingu jest naszą odpowiedzią dla reklamodawców, którzy szukają nowych rozwiązań skutecznego dotarcia do konsumentów w mobile marketingu – mówi Marcin Kostecki, pomysłodawca usługi m-mailingu i prezes zarządu ClickQuickNow Sp. z o.o. – To co się zmienia dla reklamodawcy to jedynie medium pojedynczego przekazu, ponieważ nie jest to już wiadomość e-mail, którą użytkownik otrzymuje od CQN po zalogowaniu się na skrzynce pocztowej danego portalu, tylko 160-znakowa wiadomość SMS, którą otrzymuje od nas za pośrednictwem operatora telekomunikacyjnego bez konieczności instalowania aplikacji mobilnej – dodaje.

M-mailing ma w sobie wszystkie cechy SMS-ów: konkretnego imiennego nadawcę (nadpis) oraz spersonalizowaną treść (temat wiadomości). W związku z tym, że CQN posiada najbardziej aktualne informacje o użytkownikach swojej 2,3 mln bazy SMS-owej, reklamodawca może bezpłatnie wybrać swoją grupę docelową, targetując kampanię SMS-ową po: wieku, płci, dacie urodzin, znaku zodiaku, adresie zamieszkania, operatorze telekomunikacyjnym, domenie skrzynki pocztowej. Kampanie tego typu mają jednak także zalety tradycyjnego e-mailingu. Linki URL, choć odsyłają do tej samej kreacji HTML, różnią się od siebie w poszczególnych wariantach treści, co umożliwia wskazanie tych najbardziej skutecznych, poprzez analizę w czasie rzeczywistym otwieralności SMS-ów, klikalności w kreację HTML i konwersji na mobilnej stronie docelowej przygotowanej w technologii RWD. Kliknięcie w URL w SMS-ie pozwala z kolei spełnić agencji wymagany ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną obowiązek informacyjny.

To właśnie stworzenie możliwości umieszczenia stopki informacyjnej pozwoliło nam przenieść e-mailing na grunt SMS-ów, ponieważ strona z kreacją HTML reklamodawcy, do której przenosi zawarty w SMS-ie adres URL, zawiera standardowo stopkę z niezbędnymi danymi o reklamodawcy, na zlecenie którego CQN wysyła drogą elektroniczną informację handlową wraz z zaakceptowanym wcześniej przez użytkownika regulaminem, w którym może on np. przeczytać o sposobie wyrejestrowania się z naszej bazy. Nasze kampanie SMS-owe są nie tylko bardzo innowacyjne, ale przede wszystkim legalne. Jestem przekonany, że nasze rozwiązanie zmieni postrzeganie i standard realizowania kampanii SMS-owych na polskim rynku . Liczę, że to 2015 rok będzie w końcu tym rokiem mobile, o którym tak często się mówi na konferencjach poświęconych temu zagadnieniu – dodaje Marcin Kostecki.

***********

ClickQuickNow Sp. z o.o. to pierwsza agencja specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu (rozliczaniu się za efekt z działań marketingowych, polegających na łączeniu mediów digitalnych w komunikacji z konsumentem w czasie rzeczywistym). Poprzez swoje działania dociera do potencjalnych konsumentów drogą internetową, telefoniczną, e-mailową, SMS-ową oraz telewizyjną w celu zainteresowania ich ofertą reklamodawcy i umożliwienia mu nawiązania z nimi skutecznego kontaktu. Firma powstała w 2009 roku. W tej chwili jej baza liczy ponad 2,6 mln kontaktów. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej: http://cqn.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz Biuro prasowe
2019-05-22 | 11:00

Kolejna marka LPP wzmocniła ofertę ETC Swarzędz

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To już trzecia,
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-05-22 | 10:22

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel Etykieta jest wizytówką produktu.
2019-05-22 | 10:20

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest

Kalendarium

Bankowość

J. Kwieciński: Firmy mogą liczyć na większe wsparcie z następnego budżetu UE. Priorytetem będzie finansowanie prac badawczo-rozwojowych

Wspieranie innowacyjności polskich firm poprzez finansowanie prac badawczo-rozwojowych jest priorytetem w polityce spójności w tej perspektywie finansowej – mówi minister inwestycji i rozwoju Jerzy Kwieciński. W przyszłej perspektywie środków na ten cel ma być jeszcze więcej. Dzięki unijnym środkom Polska nadrabia dystans dzielący ją od najbogatszych gospodarek Europy. Za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego, który wdraża instrumenty finansowe z obecnej perspektywy unijnej, do polskich firm trafiają znaczące sumy z Unii Europejskiej, m.in. na rozwój innowacji. Wartość innowacyjnych projektów inwestycyjnych, które otrzymają dofinansowanie z BGK, to ponad 13 mld zł.

Bankowość

J. Kwieciński: Firmy mogą liczyć na większe wsparcie z następnego budżetu UE. Priorytetem będzie finansowanie prac badawczo-rozwojowych

Wspieranie innowacyjności polskich firm poprzez finansowanie prac badawczo-rozwojowych jest priorytetem w polityce spójności w tej perspektywie finansowej – mówi minister inwestycji i rozwoju Jerzy Kwieciński. W przyszłej perspektywie środków na ten cel ma być jeszcze więcej. Dzięki unijnym środkom Polska nadrabia dystans dzielący ją od najbogatszych gospodarek Europy. Za pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego, który wdraża instrumenty finansowe z obecnej perspektywy unijnej, do polskich firm trafiają znaczące sumy z Unii Europejskiej, m.in. na rozwój innowacji. Wartość innowacyjnych projektów inwestycyjnych, które otrzymają dofinansowanie z BGK, to ponad 13 mld zł.

Transport

GDDKiA zlikwiduje przed wakacjami nieczynny punkt poboru opłat na A2. Bez dotkliwych strat dla kasy państwa

Jeszcze przed sezonem wakacyjnym zostanie zlikwidowany uciążliwy dla kierowców, nieczynny punkt poboru opłat na pruszkowskim węźle autostrady A2. Dzięki temu kierowcy będą mieć do dyspozycji po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i nie będą zmuszeni zwalniać – zapowiada Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Wpływy z przejazdu samochodów do 3,5 tony nie będą na tym odcinku wpływać do kasy państwa, ale nie spowoduje to większych strat dla budżetu, bo i tak 70–80 proc. wpływów z systemu poboru do państwowej kasy opłat generują pojazdy ciężkie.

Regionalne - Dolnośląskie

Pod Wrocławiem rozpoczął działalność zakład do przeglądu i naprawy silników samolotowych m.in. Lufthansy. Inwestycja warta jest 1 mld zł

Powstający za miliard złotych zakład XEOS w Środzie Śląskiej, gdzie do przeglądu i naprawy trafiają najnowocześniejsze silniki wykorzystywane m.in. w samolotach Lufthansy, rozpoczął już działalność. Właśnie rusza drugi etap inwestycji – budowa specjalistycznej komory do testowania silników samolotowych. Taki element ma na wyposażeniu tylko kilka zakładów na świecie. Jednocześnie firma cały czas rekrutuje pracowników, których docelowo ma być ponad 600.