Komunikaty PR

M-mailing – nowa usługa na rynku mobile marketingu w Polsce

2014-11-21  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Małek
Consulting & More

ul. Lektykarska 20
01-687 Warszawa
katarzyna.malek|consultingandmore.pl| |katarzyna.malek|consultingandmore.pl
663244612
www.consultingandmore.pl
Do pobrania pdf ( 0.89 MB )

Agencja ClickQuickNow (CQN) specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu wprowadziła na rynek nową usługę – m-mailing. M-mailing to pierwsze na polskim rynku narzędzie dla reklamodawców, łączące działania e-mailingowe z klasycznym mobile marketingiem, czyli wysyłaniem wiadomości SMS. Usługa pozwala dotrzeć do ponad 2,3 mln aktywnych użytkowników bazy CQN poprzez telefon komórkowy bez konieczności logowania się na skrzynce pocztowej. Ponadto kampanie m-mailingowe rozliczane są w modelu efektywnościowym, czyli dopiero za każdorazowo osiągnięty cel reklamodawcy, w związku z możliwością zliczania po raz pierwszy otwarć, kliknięć i konwersji każdej wysłanej wiadomości SMS.

M-mailing to usługa umożliwiająca realizowanie kampanii marketingowych z wykorzystaniem wiadomości SMS. Nie chodzi tu jednak jedynie o treść SMS-a, ale również o pojawiający się w nim klikalny i marketingowy adres URL. Adres URL odsyła z kolei użytkownika do graficznej kreacji HTML (znanej z e-mailingu) wraz z informacją w stopce od kogo pochodzi wiadomość i na czyje zlecenie użytkownik otrzymał informację handlową. W ten sposób na responsywną stronę docelową, tzw. landing page przygotowaną dla smartfonów, trafia dopiero ten użytkownik, który w świadomy sposób kliknie w kreację reklamodawcy i który jest naprawdę zainteresowany ofertą.

W dobie powszechnego dostępu do internetu w smartfonach połączenie cech marketingu SMS-owego z kreacją HTML tak charakterystyczną dla e-mailingu jest naszą odpowiedzią dla reklamodawców, którzy szukają nowych rozwiązań skutecznego dotarcia do konsumentów w mobile marketingu – mówi Marcin Kostecki, pomysłodawca usługi m-mailingu i prezes zarządu ClickQuickNow Sp. z o.o. – To co się zmienia dla reklamodawcy to jedynie medium pojedynczego przekazu, ponieważ nie jest to już wiadomość e-mail, którą użytkownik otrzymuje od CQN po zalogowaniu się na skrzynce pocztowej danego portalu, tylko 160-znakowa wiadomość SMS, którą otrzymuje od nas za pośrednictwem operatora telekomunikacyjnego bez konieczności instalowania aplikacji mobilnej – dodaje.

M-mailing ma w sobie wszystkie cechy SMS-ów: konkretnego imiennego nadawcę (nadpis) oraz spersonalizowaną treść (temat wiadomości). W związku z tym, że CQN posiada najbardziej aktualne informacje o użytkownikach swojej 2,3 mln bazy SMS-owej, reklamodawca może bezpłatnie wybrać swoją grupę docelową, targetując kampanię SMS-ową po: wieku, płci, dacie urodzin, znaku zodiaku, adresie zamieszkania, operatorze telekomunikacyjnym, domenie skrzynki pocztowej. Kampanie tego typu mają jednak także zalety tradycyjnego e-mailingu. Linki URL, choć odsyłają do tej samej kreacji HTML, różnią się od siebie w poszczególnych wariantach treści, co umożliwia wskazanie tych najbardziej skutecznych, poprzez analizę w czasie rzeczywistym otwieralności SMS-ów, klikalności w kreację HTML i konwersji na mobilnej stronie docelowej przygotowanej w technologii RWD. Kliknięcie w URL w SMS-ie pozwala z kolei spełnić agencji wymagany ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną obowiązek informacyjny.

To właśnie stworzenie możliwości umieszczenia stopki informacyjnej pozwoliło nam przenieść e-mailing na grunt SMS-ów, ponieważ strona z kreacją HTML reklamodawcy, do której przenosi zawarty w SMS-ie adres URL, zawiera standardowo stopkę z niezbędnymi danymi o reklamodawcy, na zlecenie którego CQN wysyła drogą elektroniczną informację handlową wraz z zaakceptowanym wcześniej przez użytkownika regulaminem, w którym może on np. przeczytać o sposobie wyrejestrowania się z naszej bazy. Nasze kampanie SMS-owe są nie tylko bardzo innowacyjne, ale przede wszystkim legalne. Jestem przekonany, że nasze rozwiązanie zmieni postrzeganie i standard realizowania kampanii SMS-owych na polskim rynku . Liczę, że to 2015 rok będzie w końcu tym rokiem mobile, o którym tak często się mówi na konferencjach poświęconych temu zagadnieniu – dodaje Marcin Kostecki.

***********

ClickQuickNow Sp. z o.o. to pierwsza agencja specjalizująca się w zintegrowanym performance marketingu (rozliczaniu się za efekt z działań marketingowych, polegających na łączeniu mediów digitalnych w komunikacji z konsumentem w czasie rzeczywistym). Poprzez swoje działania dociera do potencjalnych konsumentów drogą internetową, telefoniczną, e-mailową, SMS-ową oraz telewizyjną w celu zainteresowania ich ofertą reklamodawcy i umożliwienia mu nawiązania z nimi skutecznego kontaktu. Firma powstała w 2009 roku. W tej chwili jej baza liczy ponad 2,6 mln kontaktów. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej: http://cqn.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Etykieta jest wizytówką produktu. Biuro prasowe
2019-06-25 | 08:44

Etykieta jest wizytówką produktu.

Etykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego. Według  badań, większość decyzji zakupowych Klientów, podejmowana jest
Handel FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.
2019-06-25 | 08:40

FX510e - Nowy system do foliowania i metalizacji etykiet firmy DTM Print.

Zwiększ wartość swoich produktów, dodając im elegancji i luksusu! Błyszczące zdobienia na etykietach sprawiają, że produkty nimi opatrzone w wyraźny sposób 
Handel Galeria Grafitt kusi pierwszymi wyprzedażami
2019-06-24 | 13:00

Galeria Grafitt kusi pierwszymi wyprzedażami

Dla wszystkich fanów letnich przecen, mamy dobrą wiadomość. Salony już kuszą coraz niższymi cenami. Promocje często sięgają 10, 30, 50, a nawet 80%. To niepowtarzalna okazja,

Zdrowie

Polskie mamy chcą obowiązkowych i bezpłatnych szczepień przeciwko rotawirusom. Domaga się tego 77 proc. kobiet

Rośnie świadomość Polek na temat konieczności wykonywania szczepień przeciwko rotawirusom. Mamy mają dużą wiedzę na temat ewentualnych powikłań wywołanych przez te wirusy, szczepią więc dzieci zarówno z obawy przed zachorowaniem, jak i w celu uniknięcia hospitalizacji malucha. Te mamy, które rezygnują ze szczepień przeciw rotawirusom, robią to głównie ze względu na sytuację finansową. 77 proc. matek zgadza się ze stwierdzeniem, że szczepienia przeciwrotawirusowe powinny być obowiązkowe, dzięki czemu byłyby one bezpłatne dla rodziców.

Konsument

Ataki terrorystyczne poważnym problemem dla turystyki. Branża potrzebuje średnio ponad roku na odrobienie strat

Tunezja, Egipt czy Turcja zyskują w zestawieniu najchętniej wybieranych przez Polaków kierunków na wakacje. Jednak odbudowanie pozycji tych krajów po serii zamachów terrorystycznych jest trudnym i długim procesem. Każde takie zdarzenie to ogromny cios dla turystyki, odczuwalny zwłaszcza w takich krajach, które opierają na niej całą gospodarkę. Zdaniem ekspertów branża potrzebuje co najmniej kilkunastu miesięcy, aby odrobić starty. Przed zagranicznym urlopem warto sprawdzić ostrzeżenia MSZ i zalecenia, do których należy się stosować podczas pobytu za granicą.

Konsument

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie. Korzystanie bez umiaru z cyfrowych technologii utrudnia wypoczynek

Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak zmienić, wprowadzając kilka prostych zasad, które zmienią złe nawyki – podkreśla Ula Dąbrowska, współautorka książki „Spa dla umysłu”.

Ochrona środowiska

Małe i średnie firmy będą mogły wytwarzać prąd w mikroinstalacjach. To pomoże im obniżyć koszty energii

Jak pokazują dane Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, w ubiegłym roku w Polsce powstało 28,36 tys. mikroinstalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 173 MW. Ich liczba ma radykalnie wzrosnąć po uruchomieniu programu Energia Plus, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli produkować energię na własne potrzeby, a nadwyżki rozliczać w korzystnym systemie upustów. Projekt nowelizacji ustawy o OZE, który rozszerza status prosumenta o małe i średnie firmy, zyskał wczoraj akceptację rządu. Teraz zajmie się nim Sejm.